مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

در بازی Frog Fractions 2 می‌توانید فایل‌های ذخیره بازی Mass Effect 2 را وارد کنید

بازی Frog Fractions 2، در سال ۲۰۱۴ در کمپین Kickstarter اعلام شد و به تازگی به طرز عجیب و مخفیانه‌ای منتشر شده است. البته موضوع جالب‌تری که بازیکنان از آن خبر داده‌اند این است که شما می‌توانید فایل‌های ذخیره بازی Mass Effect 2 را در این بازی وارد کنید. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

به تازگی گروهی به نام Game Detectives، بازی Frog Fractions 2 را که به طرز عجیبی منتشر شده بود، کشف کردند. این بازی در ادامه قسمت اول آن ساخته شده و در همان سبک قبلی مجموعه‌ای از مینی گیم‌ها را در محیط‌های مختلف ارائه می‌دهد. این بازی درون بازی Glittermitten Grove که در تاریخ ۲۳ آذر ماه سال جاری در استیم منتشر شد، مخفی شده بود. حالا خبر جالب‌تر اینکه شما می‌توانید فایل‌های ذخیره بازی Mass Effect 2 را به این بازی اضافه کنید.

به تازگی شخصی در توییتر خود از این ویژگی بازی خبر داده است که در Frog Fractions 2 شما می‌توانید فایل‌های ذخیره بازی Mass Effect 2 را به بازی اضافه کنید و در صورت انجام این کار با استفاده از نام کاراکتر شما در بازی Mass Effect پیام خوشامدی بر روی صفحه ظاهر می‌شود.

در حقیقت طبق گفته‌های جیم کرافورد، سازنده بازی، Frog Fractions 2 شامل پازل‌هایی است که در آن‌ها از این فایل ذخیره استفاده خواهد شد. برای دریافت این بازی شما باید بازی Glittermitten Grove را از شبکه استیم با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنید.

منبع: تک شات