مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

یک خرده‌فروشی سوئدی تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 را اعلام کرد

طبق اطلاعات غیر رسمی منتشر شده توسط وب‌سایت یک خرده‌فروشی سوئدی، بازی موردانتظار Cyberpunk 2077 – که توسط سی‌دی پراجکت رد، سازنده‌ی سری محبوب The Witcher در حال توسعه است – در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۷ (۸ مهر ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های مقصد خود عرضه خواهد شد. البته این تاریخ انتشار هنوز توسط هیچ‌ منبع موثقی تایید نشده است و بنابراین لازم است بدانید که نمی‌توان به آن اعتماد کرد.

بازی سایبرپانک 2077 هم اکنون توسط استودیو سی‌دی پراجکت رد، توسعه‌دهنده بازی ستوده‌شده The Witcher 3، در حال گذراندن مراحل تولید خود است. با توجه به این موضوع که ویچر 3 توسط بندای نامکو در اروپا منتشر شد، این انتظار می‌رود که ناشر بازی Cyberpunk 2077 هم همین بندای نامکو باشد.

به‌تازگی در شایعه‌ای جدید – که تصویر مربوط به آن را در وسط پست می‌توانید مشاهده کنید – اعلام شده که بازی جدید سی‌دی پراجکت رد قرار است در سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شود و با توجه به این‌که لوگوی بندای نامکو هم در زیر محل مربوطه دیده می‌شود، می‌توان با استناد به این اطلاعات گفت که یک بار دیگر بندای نامکو قرار است به سی‌دی پراجکت رد در انتشار بازی‌اش کمک کند. نکته مهمی که باید بدانید این است که توسعه‌دهنده بازی هنوز هیچ‌یک از این اطلاعات را تایید نکرده است.

طبق چیزهایی که دیده‌ایم و شنیده‌ایم، سایبرپانک 2077 یک بازی عظیم است و سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد؛ در همین راستاجان ممیس در رویداد The Game Awards 2016 در گفت‌و‌گویی کوتاه، بازی سایبرپانک 2077 را یک بازی «واقعـــــــــــــــــا بزرگ و گردن‌کلفت» خوانده بود.

آن‌طور که مشخص است، سایبرپانک 2077 قرار است یک بازی بزرگ سبک جهان‌باز باشد و ما امیدواریم همچون بازی ویچر 3 یک مینی‌گیم در داخل خودش داشته باشد تا گیمرها را بیشتر سرگرم کند.

سایبرپانک 2077 برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.

منبع: تک شات