مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

الگوبرداری فیس‌بوک از اسنپ‌چت تمامی ندارد؛ این‌بار اضافه کردن قابلیت‌های جدید به دوربین مسنجر

کمپانی فیس بوک این روزها، تمامی تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند موفقیت اسنپ چت را با الگوبرداری از ویژگی ها و قابلیت های این اپلیکیشن تکرار کند. اخیراً خبرهای زیادی در خصوص کپی برداری فیس بوک از این سرویس ها و قابلیت ها و اضافه کردن آن ها به اپلیکیشن های مسنجر و اینستاگرام شنیده اید، اما امروز این غول دنیای تکنولوژی، از عرضه ویژگی جدیدی تحت عنوان Messenger Camera در سرویس پیان رسان مسنجر خود خبر داد.

قابلیتی که به کاربران این اجازه را می دهد تا همانند کاربران اسنپ چت، به عکس ها و ویدیوهای سلفی خود جلوه های ویژه اضافه کرده و آن ها را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

آیکون شاتر مربوط به این دوربین، در وسط صفحه نمایش تعبیه شده که با یک بار ضربه زدن، عکس می گیرد و با یک فشار چند ثانیه ای، آماده ضبط ویدیو می شود. گفتنی است هزاران استیکر، فریم، ماسک و افکت به این ویژگی اضافه شده و کاربران می توانند بسته به سلیقه خود، از آن ها در عکس ها و ویدیوهای سلفی خود استفاده کنند.

به گفته فیس بوک، استفاده از این جلوه های ویژه و ماسک های سه بعدی بسیار آسان است و کاربران می توانند با انتخاب این گزینه ها، عکس ها یا ویدیوهای خود را به آثار هنری زیبا و جالب توجه تبدیل کنند.

علاوه بر این، فیس بوک تغییراتی را در پیام های متنی خود نیز اعمال کرده است که بر اساس آن، یک آیکون پالت جدید در کنار شاتر مشاهده می شود که با تپ کردن بر روی آن، کاربر به یک بوم سفید رنگی هدایت می شود و می تواند در آن جا استیکر و یا سایر ویژگی های هنری را به متن خود اضافه کند.

گفتنی است عرضه این قابلیت ها از امروز برای تمامی کاربران اپلیکیشن مسنجر در سراسر جهان آغاز شده و با توجه به این که اخیراًتعداد کاربران این اپلیکیشن از مرز یک میلیارد نفر هم گذشته است، می توان گفت که این قابلیت ها می توانند بیش از پیش بر تعداد کاربران آن بیافزاید.

منبع: تک شات