مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

به عقیده مدیر استودیوهای سونی، سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن، سال بازی‌های بزرگ خواهد بود

به نظر می‌رسد بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، سخت در تلاش است تا در سال جدید میلادی کاربران خود را شگفت‌زده کند. جمعی از سازندگان این کمپانی از برنامه‌های خود برای ساخت بازی‌های بزرگی در سال جدید خبر دادند و همچنین شوهی یوشیدا اعلام کرد که سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن سال نرم‌افزار‌ها خواهد بود.

در پایان هر سال گروهی از تهیه‌کنندگان استودیو ژاپن Sony Interactive Intertainment، طبق سنت هر ساله، در مصاحبه‌ای از برنامه‌ها و چشم‌انداز خود برای سال جدید سخن می‌گویند. در مصاحبه امسال نیز سازندگان این کمپانی از پروژه ساخت بازی‌های بزرگی برای دستگاه‌های پلی‌استیشن در سال ۲۰۱۷ خبر دادند.

تریوکی توریاما، سازنده بازی Bloodborne، توضیح داد که آن‌ها در حال کار کردن بر روی عنوان‌های بزرگ و کانسپت‌‌های تازه‌ای هستند که به صورت همزمان در دست ساخت است. وی از طرفداران خواست تا همچنان از استودیو SIE ژاپن حمایت کنند.

ماساکی یاماگیوا، یکی دیگر از سازندگان همین بازی نیز در ادامه توضیح داد که آن‌ها از زمان عرضه Bloodborne تا به حال در پشت صحنه مشغول کار بر روی عنوان جدید خود بوده‌اند و گفت که امیدوار است در سال جدید میلادی تلاش آن‌ها به بار بنشیند. از سوی دیگر کیچیرو تویاما، سازنده بازی Gravity Rush 2 نیز پس از اتمام مراحل توسعه این بازی، قرار است در سال جدید میلادی پروژه تازه‌ای را آغاز کند.

در نهایت شوهی یوشیدا، رئیس استودیو SCE Worldwide Studios، گفت که به نظر او سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن سال سخت افزارهای جدید بوده و با عرضه هدست‌های واقعیت مجازی PlayStation VR، نسخه Slim پلی‌استیشن 4 و PS4 Pro این کمپانی از نظر سخت‌افزاری ارتقا قابل توجهی داشته است. حالا وقت آن رسیده که در سال جدید از این دستگاه‌ها به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری شود.

منبع: تک شات