مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

هلو گیمز در پی گسترش تیم توسعه بازی No Man’s Sky

بعد از به‌روز‌رسانی‌های اخیر بازی No Man’s Sky، محتوی و کیفیت آن اندکی بهبود یافت. اما حالا هلو گیمز، استودیوی سازنده این بازی، قصد دارد با گسترش اعضای تیم توسعه دهنده آن هدف‌های خود را به صورت جدی‌تری دنبال کند.
بازی No Man’s Sky با شروع ناامید کننده‌‌‌‌اش بازیکنان و منتقدین را حسابی دلسرد کرده بود، اما سازندگان این بازی همچنان در پی این هستند که به وعده‌هایی که پیش از عرضه بازی داده بودند، جامه عمل بپوشانند. استودیوی هلو گیمز به تازگی اعلام کرده است، قصد دارد افرادی را به تیم توسعه دهنده این بازی اضافه کند.

جایگاه این افراد در تیم از این قرار خواهد بود: یک مسئول کنترل کیفیت با تجربه، یک برنامه‌نویس با تجربه، یک برنامه‌نویس فارق‌ التحصیل و یک نویسنده. هلو گیمز هنوز از نقش نویسنده در این تیم حرفی نزده است، اما به نظر می‌رسد یک بخش داستانی به این بازی اضافه خواهد شد. استودیوی هلو گیمز به تازگی آپدیت 1.12 را برای این بازی عرضه کرده که برخی از باگ‌های اساسی بازی را برطرف می‌کند.

همچنین جالب است بدانید کمیته استاندارد‌سازی تبلیغات(ASA) که پیش‌تر استودیو هلو گیمز را به علت تبلیغات دروغین برای بازی No Man’s Sky متهم کرده بود، از این مسئله صرف نظر کرده است. پیش از عرضه بازی، هلو گیمز ادعا کرده بود ساخت این بازی به صورت «مرحله‌ای» است و تجربه گیم‌پلی مراحل مختلف بازی به هیچ عنوان یکسان نخواهد بود و حکم صادر شده از سوی ASA نیز مبنی بر همین ادعا است.

منبع: تک شات