مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اپل از یادگیری ماشینی برای پردازش سریعتر تصویر و بهبود سیری استفاده خواهد کرد

تیم کوک مدیر عامل اپل اعلام کرده که هوش مصنوعی و واقعیت مجازی آینده ای را تشکیل می دهند که فعالان در سیلکون ولی باید خود را برای رویارویی و غلبه بر آنها آماده کنند و صنعت حمل و نقل خودران نیز مبتنی بر همین فناوری خواهد بود.شید

کوک در مصاحبه جدیدی با واشینگتن پست گفته است: “فناوری های اصلی که گوشی های هوشمند امروزی را تشکیل میدهند را با فناوری های که تشکیل دهنده اسمارت فون های نسل جدید هستند، برای مثال هوش مصنوعی، در نظر بگیرید. هوش مصنوعی کوشی های هوشمند را بسیار بیشتر از وضعیت فعلی برای شما مهم خواهد کرد.”

مدیر عامل اپل درباره فناوری واقعیت افزوده نیز نظر مشابهی دارد: “به عقیده من واقعیت افزوده فناوری بسیار جالب و به نوعی مرکزی است. ما پشت پرده مشغول فعالیت های گسترده ای در این زمینه هستیم.”

برای تایید بیشتر اینکه اپل با جدیت و به صورت مخفیانه در حال کار روی فناوری های هوش مصنوعی و واقعیت افزوده است، به تازگی تصاویری از چندین اسلاید در یک کنفرانس هوش مصنوعی در باسلونا منتشر شده است و سخنرانان این کنفرانس کسی نبوده است جز Russ Salakhutdinov، مدیر ارشد بخش یادگیری ماشینی اپل. مشخص شده که اپل در حال کار بر روی شبکه های عصبی کوچکی است که می توانند به صورت مستقل و بدون وابستگی به اتصال سرور روی گوشی های هوشمند کار کرده و از قابلیت های بهبود یافته ای برای مثال تشخیص و تحلیل چهره و سیستم های LiDAR برای آگاهی از محیط فیزیکی برخوردار باشند.

اپل علاقه به فناوری تشخیص چهره خود بسیار افتخار می کند و همان طور که در اسلاید شوی پایین مشاهده می کنید، مدعی است که الگوریتم های پردازش تصویر این شرکت بسیار سریع تر از سرویس های رقیب هستند.

منبع: تک شات