مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شیائومی رسماً امکان عرضه Mi Note 2 با نمایشگر تخت را رد کرد

پرچمدار جدید کمپانی چینی شیائومی، Mi Note 2، به دلیل برخورداری از نمایشگر OLED با دو لبه خمیده و همچنین مشخصات قابل توجه دیگری همچون بهره مندی از اسنپدراگون 821، شش گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای حافظه داخلی و دوربین 22 مگاپیکسلی سونی توانسته توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند.
در هر حال، طرفداران این برند هنوز هم انتظار دارند که نسخه ای از این اسمارت فون با نمایشگر تخت که احتمالا از قیمت کمتری هم برخوردار است نیز معرفی شود. چندی پیش و با انتشار شایعاتی در خصوص دیده شدن نسخه Mi Note 2 با نمایشگر تخت در TENAA یا همان وبسایت رگولاتوری چین، امید این گروه به معرفی چنین محصولی بیشتر قوت گرفت. بر اساس شایعات این مدل هم دقیقا از همان مشخصات مدل دارای نمایشگر خمیده برخوردار بود و فقط نمایشگری تخت داشت و با قیمت کمتری هم به بازار عرضه می شد.
اما مدیر بازاریابی شیائومی، Zang Zhiyuan، در وبلاگ رسمی این کمپانی اعلام کرد نسخه ای از Mi Note 2 که از نمایشگر تخت برخوردار باشد در کار نیست و بدین ترتیب به تمام شایعات پیشین پایان بخشید. از طرفی عرضه نسخه ارزان قیمت تر از محصولی که خود سود چندانی در پی ندارد از نظر اقتصادی خیلی توجیه پذیر به نظر نمی رسد. به هر حال، منتظر محصولات سال آینده شیائومی می مانیم که به نظر می رسد این کمپانی اسمارت فون های جالب توجهی را در دست تولید داشته باشد.

منبع: تک شات