مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اپل پنجمین نسخه بتای iOS 10.2 را عرضه کرد

اپل امروز پنجمین نسخه بتای آپدیت iOS 10.2 را در اختیار توسعه دهندگان و اعضای برنامه Public Beta قرار داد. با توجه به تغییرات بسیار جزیی و مشکلات شناخته شده در این بیلد، این طور به نظر می رسد که فاصله چندانی تا عرضه عمومی نسخه نهایی iOS 10.2 باقی نمانده است.

در جدیدترین بروزرسانی سیستم عامل همراه اپل کاربران به والپیپرهای جدیدی برای آیفون و 72 اموجی جدید همراستا با عرضه Unicode 9 دسترسی خواهند داشت. شاید مهم ترین قابلیت iOS 10.2 این باشد که به کاربران امکان می‌دهد سرویس ماهواره‌ای یا کابلی خود را تنها یک بار تایید کنند و پس از آن بتوانند به تماشای ویدیوهای در حال پخش در اپلیکیشن های مختلف بنشینند بدون اینکه نیاز باشد اطلاعات حساب کاربری خود را در تک تک این اپلیکیشن‌ها وارد کنند.

اپلیکیشن Messages اپل نیز دارای افکت جدیدی به نام Celebration است و اپلیکیشن Videos نیز دارای یک ویجت شده است. این بروزرسانی جدید تنها چهار روز پس از عرضه iOS 10.2 Beta 4 عرضه شده است. حجم این آپدیت جدید 1.95 گیگابایت است و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • اپلیکیشن TV در آیپاد تاچ دیگر دچار اختلال نشده و نباید پیام “TV is Unavailable” را نمایش دهد.
  • سینک کردن دستگاه با آیتونز 12.5 از طریق نسخه 12.5.3 نباید منجر به پاک شدن محتوای کتابخانه اپلیکیشن TV شود.

مهم ترین مشکل در این بیلد عدم توانایی کاربر برای نصب مجدد اپلیکیشن TV پس از حذف کردن آن است. همین موضوع نشان می‌دهد که اپل در حال آماده سازی ششمین بتای این بروزرسانی است و اگر با همین سرعت به تلاش‌هایش ادامه دهد، نسخه نهایی iOS 10.2 طی چند هفته آتی در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: تک شات