مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

انتشار جزئیات جدید از گلکسی اس ۸ سامسونگ

شایعات پیرامون پرچمدار آینده سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ همچنان جریان داشته و باید تا زمان معرفی شاهد انتشار آن باشیم. حال به تازگی جزئیات جدید دیگری در رابطه با گلکسی اس ۸ سامسونگ به بیرون درز کرده که به وجود ویژگی های کارآمدتر محصول اشاره دارد.

براساس گزارش جدید، گلکسی اس ۸ ممکن است بدون کلید Home فیزیکی بوده و در قسمت سمت راست آن کلید راه‌اندازی دستیار هوشمند Bixby وجود داشته باشد.

مشخص نیست که آیا کلید فیزیکی پاوری در قسمت کناری گوشی هوشمند وجود داشته یا خیر. در دیگر اطلاعات باید به معرفی گلکسی اس‌۸ در دو نسخه همچون مدل فعلی استاندارد ۵٫۱ اینچی و اج ۵٫۵ اینچی اشاره کرد. البته هر دو نسخه از حاشیه کم صفحه نمایش و منحنی برخوردار خواهند بود.

این برای نخستین بار بوده که شایعات به کلید Home غیرفیزیکی، سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش و صفحه نمایش بدون حاشیه اشاره می کنند. گزارش ادعا می کند، سامسونگ می خواهد پنل انعطاف پذیر ۵٫۷ و ۶٫۲ اینچی مشابه اس۷ و اس۷اج به کار گیرد. البته پیشتر شیائومی با معرفی  Mi Mix که صفحه نمایش آن در همکاری با سامسونگ توسعه یافته، نمونه ای از این شرکت را نشان داده است.

گزارش می افزاید که گلکسی اس ۸ به نسل جدید صفحه نمایش OLED M8 مجهز است که ۳۰ درصد بهره‌وری بیشتری برای افزایش عمر باتری خواهد داشت.

گفته می شود گلکسی اس ۸ سنسور اثر انگشتی در زیر صفحه نمایش خود بهره می برد که پیشتر این طرح توسط شرکت های CrucialTek و Synaptics رونمایی شد.

انتظار می رود گلکسی اس ۸ با ویژگی های قابل توجهی همراه باشد و سامسونگ می خواهد به جبران شکست گلکسی نوت ۷ بپردازد. در دیگر جزئیات گفته شده این پرچمدار از شارژ بی سیمی با طراحی ۳ سیم پیچ بهره می برد که نه تنها طیف شارژ را وسیع‌تر می کند بلکه موجب افزایش بهره‌وری خواهد شد.

از آنجایی که شارژ بی سیم گلکسی اس۷ و اس۷اج بیش از ۲ ساعت زمان می برد، هیجان انگیز استخ که سرعت شارژ گلکسی اس ۸ به چه میزانی خواهد بود.

همچنان جنس بدنه گلکسی اس۸ ترکیبی از فلز و شیشه خواهد بود و برای کسب جزئیات بیشتر باید تا MWC 2017 به انتظار نشست.

منبع: ترنجی