مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

جک هدفون حذف شده است؟ مشکلی نیست – فروش آیفون ۷ و ۷ پلاس همانند نان داغ است!

 

تا حالا شده است که به نانوایی بروید و ببینید که مثلا نان داغی بر روی دیوار مانده باشد؟ مسلما خیر! نان داغ به حدی طرفدار دارد که به راحتی همه را جذب خودش می‌کند. حالا این نان داغ در دنیای فناوری را می‌توان آیفون ۷ و ۷ پلاس نامید. بر اساس امار منتشر شده از سوی Consumer Intelligence Research Partners که به مخفف CIRP می‌نامیم، دو دستگاه جدید آیفون در بازار به خوبی در حال رشد است و عملا سرعت رشد آن هم همانند انفجار خواهد بود.

آماری که در ادامه خواهید دید مربوط به بازه اولیه  آغاز فروش تا ۲۴ ام ماه سپتامبر است. در عرض دو هفته آیفون ۷ و ۷ پلاس توانسته است که ۴۳ درصد میزان فروش آیفون در بازار آمریکا را در دست داشته باشد.

یکی از نکته‌های جالب در مورد ارتقا، میزان علاقه کاربران آیفون ۶ و ۶ پلاس است. رشد سریع و ارتقا به آیفون ۷ و ۷ پلاس در این کاربران به دلیل بازه دو ساله آیفون بسیار بیشتر از کاربران آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس است. در آمار فوق گفته شده است که تنها ۹ درصد از میزان خرید آیفون‌های جدید از کاربرانی بوده که قبلا اندروید داشته‌اند. البته میزان افرادی که از اندروید کوچ کرده‌اند در بازار آمریکا برای سه ماهه آخر، حدود ۲۰ درصد است.

منبع: ترنجی