مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

کاربران ناراضی از گلکسی نوت ۷ به آیفون ۷ پلاس کوچ کردند اما درصد بالایی به سامسونگ وفادار مانده اند

پس از اتفاقی برای گلکسی نوت ۷ رخ داد و به راحتی یک فاجعه برای سامسونگ موبایل به حساب می آید، کاربران علاقه مند و منتظر برای این دستگاه خواه ناخواه مجبور به خرید یک دستگاه دیگر هستند. اگر شما گلکسی نوت ۷ را دوست داشتید، قاعدتا یعنی قلم و نمایشگر بزرگ را دوست دارید. بدین صورت برای جایگزین کردن آن با یک دستگاه دیگر باید به دنبال دستگاهی با نمایشگر بزرگ باشید. گزینه های موجود قابل اعتماد تر را می توان در تولیدات رقیب بزرگ یعنی اپل و البته گوگل یا الجی دید.

تعداد قابل توجهی از کاربران گلکسی نوت ۷ یعنی چیزی بین ۱۰ تا ۳۰ درصد آنها تصمیم گرفته اند که یک آیفون ۷ پلاس تهیه کنند. حقیقتا به عنوان یک کاربر باید بگوییم که انتخاب بین آیفون و دیگر دستگاه های اندرویدی در مرتبه اول به سیستم عامل نگاه می کند تا اندازه دستگاه. اینکه گلکسی نوت ۷ و آیفون ۷ پلاس هر دو نمایشگر بزرگی دارند و گلکسی نوت ۷ دیگر در بازار موجود نیست، لزوما دلیل برای کوچ از اندروید به iOS نمی شود. به همین دلیل می بینیم که تعداد افرادی که آیفون ۷ پلاس را ترجیح داده اند کم و تقریبا همان میزانی است که شاید گلکسی نوت ۷ از کاربران آیفون به سمت خود جذب می کرد که حال اینطور نشده است و کاربران به سمت دستگاهی از جنس عادت خود بازگشته اند.

اما آن دسته از افرادی که تصمیم به خرید در اکوسیستم اندروید و سامسونگ را داشتد خب مسلما با پاک شدن گزینه گلکسی نوت ۷ به خرید یک دستگاه مشابه آن می افتند مثلا گلکسی اس ۷ اج، دستگاهی به جز نداشتن قلم، کاستی خیلی تفاوت حیاتی دیگری ندارد. بدین صورت است که همانطور صبح در ترنجی خواندیم، فروش گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج افزایش پیدا کرده است. حال بین این کاربران که مایل به ماندن در اکوسیستم اندروید هستند اما شاید اعتماد خود را نسبت به سامسونگ به کل از دست داده اند، گزینه های جذاب دیگری چون پیکسل ایکسل ال و الجی وی ۲۰ نیست وجود دارد اما آنطور که پیداست تعداد این دسته نیز کم است اما در حال این شرایط یرای تولید کننده های دیگری که دستگاه مشابه گلکسی نوت ۷ دارند بسیار فرصت مقتنمی است.

منبع: ترنجی