مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ: اطلاعات Galaxy S8 نباید منتشر شوند

می‌توان به جرات گفت که قضایای Galaxy Note 7 به اسم و رسم سامسونگ هم صدمه وارد کرده‌اند و ضرر مالی، تنها مشکل سامسونگ در حل اتفاقات پیش‌آمده برای Note 7 نیست. به همین دلیل هم سامسونگ باید با پرچم‌دار بعدی‌اش یعنی Galaxy S8، این اسم و رسم از دست رفته را دوباره بازگرداند و خودش را ثابت کند. تا به امروز شایعات مختلفی درباره‌ی Galaxy S8 شنیده‌ایم، اما ظاهرا سامسونگ به دنبال این موضوع است تا در حد ممکن، درز اطلاعات درباره‌ی این گوشی را کاهش دهد.

سامسونگ به تامین‌کنندگان خود گفته که حتی یک کلمه درباره‌ی Galaxy S8 صحبت نکنند.

طبق گزارشی که خبرگزاری Korea Herald اخیرا منتشر کرده است، مدیران سامسونگ به کارمندان خود و هم‌چنین شرکت‌هایی که با آن‌ها قرارداد دارند، گفته‌اند که تمام سعی خود را برای جلوگیری از درز اطلاعات درباره‌ی Galaxy S8 بکار گیرند.

در یک ایمیل درون سازمانی سامسونگ، این شرکت به کارمندان‌اش گفته است تا تمام تدابیر امنیتی را به کار گیرند. در این ایمیل آمده است: “درز اطلاعات عملیاتی ما ممکن است ریسک اقتصادی بزرگی را برای شرکت در پی داشته باشد و در نهایت هم منجر به فسخ همکاری‌های ما با شرکت‌های دیگر شود و اعتماد از بین برود.”

سامسونگ هم‌چنین به تامین‌کنندگان خود گفته است که حتی یک کلمه درباره‌ی Galaxy S8 صحبت نکنند.

تا همین چند سال اخیر، شرکت‌های سازنده‌ی موبایل می‌توانستند اطلاعات گوشی‌های موبایل‌شان را نگه دارند و در زمان رونمایی آن‌ها، محصولی کاملا جدید تحویل مخاطبان خود دهند. با این حال، به تازگی حتی اطلاعات یک گوشی رده پایین چینی که اسم‌اش را هم نمی‌توانیم بخوانیم ماه‌ها زودتر از ساخت‌اش به بیرون درز می‌کند.

منبع: دیجی کالامگ