مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گلکسی S8 در دو مدل و با هوش مصنوعی Viv عرضه می‌شود

حالا که دومین گوشی پرچم‌دار سامسونگ برای سال ۲۰۱۶ بر باد رفته، باید توجه‌مان را روی برنامه‌های سامسونگ برای سال ۲۰۱۷ متمرکز کنیم. به احتمال زیاد، سال بعد شاهد گوشی گلکسی S8 خواهیم بود و حالا به لطف شایعات جدید، اطلاعات جدیدی درباره این دستگاه داریم.

شایعاتی به گوش رسیده که نشان می‌دهد گوشی گلکسی S8 فقط با صفحه نمایش خمیده ارایه می‌شود، اما شاید این گفته ۱۰۰ درد صحت نداشته باشد. بر اساس این اطلاعات جدید، ظاهرا دو نسخه از این دستگاه عرضه خواهد شد: یکی با صفحه نمایش خمیده ۵٫۱ اینچی و وضوح تصویر QHD و دیگری صفحه نمایش ۴K به اندازه ۵٫۵ اینچ که احتمالا متناسب با واقعی مجازی طراحی شده است.

همچنین شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد سامسونگ در گوشی جدیدش از هوش مصنوعی Viv هم استفاده می‌کند. با توجه به اینکه سامسونگ می‌خواهد شرکت سازنده این هوش مصنوعی را بخرد، این موضوع تعجبی ندارد. بنابراین طبیعتا دستیار مجازی S Voice سامسونگ جایگزین خواهد شد. البته S Voice هیچ‌وقت جذابیت دیگر دستیارهای مجازی را نداشت.

البته بدون شک، فعلا نمی‌توانیم به این شایعات اعتماد کنیم. با توجه به شکست بزرگ سامسونگ با گوشی گلکسی نوت ۷، انتظار داریم که گلکسی S8 بتواند آن‌قدر همه را شگفت‌زده کند تا مشکلات نوت ۷ به فراموشی سپرده شود.

منبع: دیجی کالامگ