مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ابر خودروی مرسدس بنز AMG تأیید شد؛ پیشرانه هیبریدی با تکنولوژی فرمول یک

در حین جریان کنفرانس روز گذشته مرسدس بنز در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶، شایعه‌های پیرامون وجود ابر خودروی مرسدس بنز AMG با پیشرانه‌ی ۱٫۶ لیتری هیبریدی ۱۰۰۰ اسب بخاری و تکنولوژی فرمول یک تأیید شد.

 

توماس وبر یکی از اعضای تیم مرسدس دایملر، در جریان این کنفرانس اذعان کرد که:

شرکت ما در حال کار بر روی این طرح است و قصد ارائه‌ی مفهوم جدیدی از بازدهی و کارایی را در این زمینه دارد. ما از این که می‌خواهیم رسماً تصمیم تولید این محصول را اعلام کنیم، شگفت زده‌ایم. در این خودرو از یک سیستم هیبریدی با تکنولوژی فرمول یک استفاده شده است.

این خودرو تحت رهبری گروه AMG و با همکاری چند کمپانی ما تولید خواهد شد، تا بالاترین راندمان، همراه با بیشترین قدرت و عملکرد، و منحصر به فردترین جلوه‌ی بصری در خودروهای تولید شده توسط مرسدس بنز و AMG را ارائه کند.

با توجه به اخبار قبلی که از این خودرو منتشر شد، قرار است از همان موتور ۱٫۶ لیتری V6 توربوی خودروی W07 فرمول یک، که لویس همیلتون و نیکو رزبرگ راندند، استفاده کند.

قابل توجه‌ترین بخش در اخبار فاش شده‌ی قبلی از این شرکت، تولید قدرت دیوانه‌وار بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ اسب بخاری توسط این سیستم است، که ۱۰۰ تا ۲۰۰ اسب بخار آن توسط دو موتور برقی و مابقی آن توسط پیشرانه‌ی بنزینی تولید می‌شود.

البته هنوز در این کنفرانس اطلاعات قدرتی این خودرو ارائه نشده، ولی به نظر می‌رسد این خودرو برای جشن ۵۰ سالگی این کمپانی در سال دیگر آماده شود.

منبع: زومیت