مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

با وجو فراخوان سامسونگ استفاده از تلفن گلکسی نوت 7 همچنان در حال افزایش است

جریان آتش سوزی و انفجا گلکسی نوت 7 برای سامسونگ بسیار گران تمام شد و این شرکت می‌خواهد با هر ترفندی که می‌تواند مشتریان را راضی کند تا فعلا گلکسی نوت 7 را به عنوان یک گزینه‌ی مناسب برای خرید مدنظر داشته باشند و به سراغ برندهای دیگر همانند اپل نروند. ظاهرا سامسونگ توانسته است مجددا اعتماد مشتریان را جلب کند و میزان فروش این تلفن مجددا افزایش یافته است.

سامسونگ دارای مشتریانی وفاداری است که در هر شرایط این شرکت را رها نمی‌کنند و به محصولات این کره ای ها اطمینان دارند. سامسونگ در این پروژه تعویض و یا بازپس گیری نوت 7 متحمل ضرر و زیان زیادی شد اما با این کار نشان داد که به مشتری احترام می‌گذارد و تنها به یک عذر خواهی کوچک بسنده نمی‌کند. برنامه‌ی تعویض تلفن‌های نوت 7 سامسونگ چند روزی است که آغاز شده است و این طرح در ایران نیز در دست اجرا است. این طرح در ایران روز 31 شهریور به پایان خواهد رسید و در سراسر دنیا تنها تا تاریخ 9 مهر ادامه خواهد داشت. براساس این پروژه کاربر چند راه پیش روی خود دارد:

  1. تلفن خود را پس بدهد و پول خود را به صورت کامل دریافت کند + هدیه
  2. تلفن خود را پس بدهد و منتظر سری جدید باشد + یک هدیه + یک عدد گلکسی J1 تا مدتی که سری جدید وارد بازار شود
  3. تلفن خود را پس بدهد و آن را با یک گلکسی اس 7 یا اس 7 اج تعویض کند + یک هدیه + مابه تفاوت نوت 7 و اس 7 اج

براساس آخرین گزارش ها پس از اولین گزارش انفجار گلکسی نوت 7 مقدار فروش و استفاده از گلکسی نوت 7 افزایش داشته است اما پس از اعلام رسمی سامسونگ و فراخوان کردن بیش از 2.5 میلیون نوت 7 معیوب در سراسر جهان (جز کشور چین که تعداد کمی از آن‌ها فراخوان شدند) این اولین بار است که میزان استفاده از نوت 7 (و به طبع فروش آن) همانند گذشته شده است. یک نمودار جدید منتشر شده توسط Apteligent نشان می دهد که فروش نوت 7 آنقدرها هم بد نشده است و با عرضه‌ی تدریجی سری جدید گلکسی نوت این مقدار رو به فزونی گذاشته است.

در حالی که خرده فروشان عرضه گلکسی نوت 7 را موقتا متوقف کرده‌‎ بودند اما طبق گزارش‌ها فروش این تلفن زیبای پرچمدار بزودی آغاز خواهد شد. احتمالا سامسونگ قیمت گلکسی نوت 7 را کاهش خواهد داد. همچنین این شرکت کره‌ای طرح‌های مختلفی را برای جذب کاربران در نظر خواهد گرفت. همانند هدیه دادن هدفون‌های بیسیم و یا دیگر مواردی ک احتمالا بزودی اعلام خواهد شد.

منبع: ترنجی