مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

احتمالا بیلد 14393.201 بزودی برای کاربران ویندوز 10 موبایل و ویندوز 10 کامپیوتر منتشر شود

مایکروسافت در تلاش است تا نسخه‌ی رد استون ویندوز 10 موبایل و ویندوز 10 کامپیوتر را بیش از قبل بهینه کند. ردموندی‌ها در گذشته نیز نشان داده‌اند که در پشتیبانی از محصولات خود بسیار کوشا هستند و یک نسخه از ویندوز را به حال خود رها نمی‌کنند. ریز بیلدهای مایکروسافت که تحت عنوان آپدیت‌های رفع باگ و بهبود عملکرد منتشر می‌شوند در امر بهینه سازی ویندوز 10 نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

آخرین بروزرسانی که برای کاربران ویندوز 10 موبایل و ویندوز 10 کامپیوتر منتشر شد بیلد 14393.103 بود که بهبودهای فراوانی را با خود به همراه داشت. گفته می‌شود که مایکروسافت در حال آزمایش بیلد جدیدی است که احتمالا به زودی آن را منتشر خواهد کرد. بیلد فید یک منبع معتبر برای شناسایی بیلدهای جدید ویندوز 10 به شمار می‌رود. این نهاد با همکاری چندین توسعه دهنده‌ی معروف که با مایکروسافت همکاری دارند، اداره می‌شود و از شماره‌ی بیلدهای جدید ویندوز 10 به همراه امکانات جدید آن‌ها با خبر است. براساس گزارش این نهاد احتمالا نسخه‌ی بعدی ویندوز 10 موبایل 14393.201  نام خواهد داشت.

این بروزرسانی تجمیعی در شاخه‌ی ویندوز 10 رد استون 1 قرار می‌گیرد و هیچ ارتباطی به نسخه‌ی رد استون 2 ندارد. این نسخه در  سپامبر 2016 ساخته شده است و در اختیار تست کنندگان داخلی قرار گرفته است. با توجه به آن‌که طبق تجربه‌ی ما آزمایش و عرضه‌ی نسخه‌ی جدید ویندوز 10 موبایل و ویندوز 10 کامپپیوتر چند روز طول خواهد کشید احتمال می‌دهیم که 14393.201 هفته‌ی بعد برای کاربران در دسترس باشد. این نسخه هیچ قابلیت جدیدی را با خود به همراه نخواهد داشت و تنها سرعت و عملکرد کلی سیستم عامل را بهبود خواهد بخشید. باید منتظر باشیم و ببینیم که مایکروسافت چه برنامه‌ای برای عرضه‌ی ریز بیلد‌های جدید ویندوز 10 در نظر گرفته است. جالب است که بدانید نسخه‌ی ترشولد 2 ویندوز 10 هم‌چنان در حال توسعه است و مایکروسافت در حال آزمایش ریزبیلدهای جدیدی برای این نسخه است!

منبع: ترنجی