مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

پتنت سامسونگ گوشی‌هوشمندی را نشان می‌دهد که در حال اجرای همزمان اندروید و ویندوز است

با اینکه در حال حاضر سامسونگ مشغول فراخوانی جدیدترین پرچم‌دار خود، یعنی گلکسی نوت ۷ است، این شرکت کره‌ای مشغول کار بر روی طرح‌هایی است. یکی از این طرح‌ها که پیش از این پتنت آن به‌طور رسمی ثبت شده است، احتمالا مورد استقبال طرفداران هر دو سیستم‌عامل اندروید و ویندوز فون قرار خواهد گرفت. در ادامه همراه ترنجی باشید تا با این طرح شرکت سامسونگ آشنا شویم.

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا گوشی‌هوشمند جدیدی از سری گلکسی را عرضه کند که قادر به اجرای پلتفرم‌های اندروید و ویندوز به‌صورت همزمان است. این اولین باری نیست که این شرکت کره‌ای، سعی می‌کند تا چنین محصولی را در بازار عرضه کند. پیش از این سامسونگ تبلت Ativ Q را در سال ۲۰۱۳ عرضه کرده بود و به‌نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا باز هم چنین دستگاه‌هایی را عرضه کند.

با این حال، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ، کارهای خود را انجام داده و همه‌ی پتنت‌هایی که ممکن است برای عرضه‌ی چنین دستگاه‌هایی لازم باشد را ثبت کرده است. احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور، نسخه‌ی گوشی‌هوشمند تبلت Ativ Q سامسونگ را خواهیم دید. دیدن اینکه انتقال از سیستم‌عامل اندروید به ویندوز و به‌طور برعکس چطور خواهد بود، جالب به‌نظر می‌رسد.

با اینکه این پتنت به‌تازگی به‌طور عمومی منتشر شده، در ماه می سال ۲۰۱۵ ثبت شده است. نمی‌توان درباره‌ی شکل سخت‌افزار نمونه‌ی اولیه چیزی گفت اما طرح‌ها نشان می‌دهند که TouchWiz UX و رابط‌کاربری سبک مترو که توسط مایکروسافت در جدیدترین نسخه‌ی این سیستم‌عامل بهبود یافته، می‌توانند بدون محدودیتی در کنار هم مورد استفاده قرار بگیرند.

منبع: ترنجی