مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

براساس گزارش‌های جدید، دسترسی به قسمت ماژولار الجی V20 از ناحیه کشویی “پشت” دستگاه امکان پذیر خواهد بود

همانطور که می‌دانید، تا رونمایی رسمی از تلفن هوشمند جدید الجی یعنی الجی V20 تنها دو روز باقی مانده است و در همین مدت، موج اخبار و شایعات پیرامون دستگاه همچنان در جریان است. یکی از ویژگی‌هایی که انتظار می‌رود در الجی V20 استفاده شود، طراحی ماژولار مشابه الجی G5 است. حال براساس گزارش جدید، الجی V20 به طراحی ماژولار برای یک دستگاه بزرگ با اندازه فبلت مجهز خواهد شد اما شاید شکل و شمایل آن شبیه به چیزی که در G5 شاهد هستیم نباشد.

 

الجی در زمان رونمایی از G5 مانور زیادی بر روی طراحی ماژولار این دستگاه و البته دوستان G5 داد، اما در الجی V20 به نظر می‌رسد که شرایط کمی متفاوت‌تر است. براساس گزارش یک منبع کره‌ای، الجی V20 به یک قسمت کشویی در پشت و سمت راست دستگاه مجهز شده است و قسمت پایینی نیز برای دسترسی با باتری، سیم کارت و کارت حافظه جانبی استفاده شده است. این منبع همچنین چند رندر از این حالت الجی V20 منتشر کرده است که البته مشخص نیست که آیا این رندرها صحت دارند یا خیر. درحقیقت این اولین باری نیست که شاهد یک بخش کشویی در پشت دستگاه هستیم، چرا که تلفن هوشمند محبوب اچ‌تی‌سی دیزایر HD نیز از طراحی مشابهی در این بخش بهره می‌برد.

 

متاسفانه، حالت ماژولار در الجی G5 کمک چندانی به فروش این دستگاه نکرد و برای همین، کره‌ای‌ها قصد دارند که با اعمال تغییراتی مثبت، فروش الجی V20 را بهتر از پرچمدار نیمه اول سال کنند. تا به اینجا می‌دانیم که الجی V20 به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD، چیپست اسنپدراگون 820 و چهار گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی 64 گیگابایتی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، چیپست 32 بیتی DAC برای افزایش کیفیت صدا، دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی، باتری قابل تعویض 4000 میلی آمپری و اندروید 7 به صورت پیش فرض روانه بازار شود. درکل تا رونمایی از این محصول مدت زیادی باقی نمانده است پس می‌توان به زودی، شاهد اطلاعات رسمی پیرامون این محصول باشیم.

منبع: ترنجی