مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با رنگ جدیدی به نام مشکی براق عرضه خواهند شد

همانطور که می‌دانید، اپل در تاریخ 17 شهریور میزبان یک مراسم برای رونمایی از جدیدترین آیفون‌های خود می‌باشد. تا به امروز، اطلاعات مختلفی پیرامون این دو محصول منتشر شده است که به بخش‌های طراحی، سخت افزار و دوربین اشاره داشته اند. یکی از شایعات جدیدی که همچنان نامشخص است، عرضه آیفون 7 و 7 پلاس در یک رنگ جدید به نام مشکی براق می‌باشد. حال یک منبع اقدام به طراحی رندرهایی از این محصول داشته که در ادامه به آن‌ها نگاهی خواهیم داشت.

تا به امروز می‌دانیم که اپل در آیفون‌های جدید خود از رنگ‌های مشکی فضایی، طلایی، نقره‌ای و رزگلد استفاده کرده است، اما یکی از رنگ‌هایی که می‌تواند طراحی نسبتا آشنای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را کمتر جلوه دهد، رنگ مشکی براق است. براساس این رندرها باید بگوییم که آیفون 7 پلاس با بدنه مشکی براق واقعا زیبا و چشمنواز است؛ هرچند که مشخص نیست که جنس این تلفن هوشمند از چه است. شاید اپل از یک لایه شیشه‌ای یا حتی پلاستیکی باریک بر روی آیفون‌های جدید خود استفاده کرده و شاید اصلا این نسخه از شیشه ساخته شده باشد که البته کمی دور از ذهن است.

اما می‌توان مطمئن بود که درهر صورت، این مدل از آیفون 7 پلاس نسبت به سایر مدل‌ها، خش و لک‌های چرب زیادی را به خود خواهد گرفت. پس اگر این رنگ روانه بازار شد و شما قصد خرید آن را داشتید، یک کیس شیشه‌ای برای آن خریداری کنید و یا در بدترین حالت، یک دستمال به همراه خود داشته باشید! آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در تاریخ 17 شهریور توسط اپل رونمایی خواهند شد. انتظار می‌رود که این دو با دوربین‌هایی قوی‌تر، پردازنده‌های قدرتمند، باتری‌های بزرگ‌تر و شاید دکمه هوم مجهز به سیستم فورس تاچ عرضه شوند.

منبع: ترنجی