مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

واکمن جدید سونی روکش طلا دارد و حسابی گران است

سونی مدل گران‌تری از واک‌من خود که سال گذشته رونمایی کرده بود را معرفی کرده است؛ منظورمان هم از گران‌تر، خیلی گران است. واک‌من جدید سونی روکش طلا دارد و ۳۲۰۰ دلار قیمت خورده است.

از نظر ظاهری، طراحی واکمن جدید تفاوتی با مدل سال گذشته ندارد.

این مدل طلای واک‌من، تفاوت زادی با مدل سال گذشته‌اش ندارد. سونی واک‌من سال گذشته را مختص کسانی عرضه کرده بود که می‌خواستند فایل‌های صوتی فشرده نشده یا همان Lossless گوش کنند. سونی مدل طلای واک‌من را طوری ساخته است تا هرگونه ضعف سخت‌افزاری در پایین آمدن کیفیت صدا برطرف شود. بد نیست اشاره کنیم که منظورمان آن کیفیت‌های بسیار دقیق صدایی است که فقط روی هدفون‌های بسیار خفن معلوم می‌شوند و مخاطبان خاصی هم آن‌ها را می‌فهمند.

واک‌من جدید بدنه‌ای از جنس مس دارد که با روکش طلا پوشانده شده است. سونی می‌گوید که این جنس باعث می‌شود تا هر گونه تداخل مغناطیسی از بین برود. مدارهای دیجیتال و آنالوگ واکم جدید سونی هم‌چنین جدا از یکدیگر ساخته شده‌اند.

از نظر ظاهری، طراحی واکمن جدید تفاوتی با مدل سال گذشته ندارد. به نظر می‌رسد سونی دو جک هدفون بالای این پخش‌کننده‌ی موسیقی گذاشته باشد. رابط کاربری هم مثل اینکه تغییر کرده، اما هنوز آن را ندیده‌ایم.

همانطور که گفتیم، واکمن طلای سونی ۳۲۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. مدل معمولی این واکمن هم ارزان نیست و ۱۲۰۰ دلار قیمت دارد.

منبع: دیجی کالامگ