مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ از هدفون‌های جدید خود به نام Level Active رونمایی کرد

اگر به دنبال هدفون‌هایی برای استفاده در سالن ورزش یا در هنگام  دویدن می‌گردید احتمالا از این خبر که سامسونگ از هدفون های Level Active رونمایی کرده است خوشحال می‌شوید.

خب، چه انتظاراتی از این هدفون‌ها داریم؟ همان‌طور که گفتیم، این هدفون‌ها برای کاربرانی طراحی شده که با هدفون زیاد سر و کار دارند. این هدفون‌ها بصورت قلاب دور گوش شما قرار می‌گیرند؛ بنابراین اگر شما در حال فعالیت سخت باشید این قلاب‌ها باید از افتادن هدفون شما جلوگیری کنند.

هدفون‌های تو گوشی نیز در سه اندازه مختلف عرضه خواهند شد و شما می توانید هدفون مناسب خود را انتخاب کنید. راحت نشستن این هدفون‌ها در گوش شما نه تنها موجب نیفتادن آن‌ها می‌شود بلکه مانع از نفوذ صدای خارجی می‌شود. همچنین این هدفون‌ها ویژگی splash resistant (در مقابل کمی آب مانند آب باران مقاوم هستند) را دارا خواهند بود. داخل هدفون‌ها نیز مجهز به تکنولوژی نانو P2i خواهند بود.

بهترین ویژگی این سه دستگاه وایرلس بودنشان است که شما را قادر می سازد تا با استفاده از بلوتوث به تلفن همراه خود متصل شوید. هدفون‌های LEVEL Active سامسونگ هم‌اکنون با قیمت 100 دلار در آمریکا عرضه شده است.

منبع: ترنجی