مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

Meizu Mix به‌عنوان اولین ساعت‌مچی هوشمند میزو معرفی شد

همان‌طور که پیش‌تر در ترنجی خواندید، شرکت میزو بر روی یک ساعت‌مچی هوشمند مشغول به کار بود و به‌تازگی، شرکت سازنده از اولین ساعت‌مچی هوشمند خود با نام Meizu Mix رونمایی کرده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، ساعت‌مچی هوشمند از فلز ساخته شده است و در دو مدل در دسترس خواهد بود؛ مدل سیاه‌ رنگ و مدل نقره‌ای. ساعت‌مچی هوشمند میزو Meizu Mix در سه نسخه با بندهای ، چرم و فلزی عرضه می‌شود.

ساعت‌مچی هوشمند میزو Mix با ابعاد 42 در 42 در 12 میلی‌متری همراه است و صفحه مدور ساعت با یاقوت کبود، محافظت می‌شود. یک باتری 270 میلی‌آمپر بر ساعت، انرژی ساعت‌مچی هوشمند جدید میزو را تامین می‌کند؛ با توجه به این موضوع که ساعت‌مچی هوشمند میزو، دیجیتالی نیست، بنابراین، ادعای شرکت سازنده مبنی بر ماندگاری 240 روز باتری میزو Mix ممکن به‌نظر می‌رسد.

در کنار این موارد، ژیروسکوپ، شتاب‌سنچ و بلوتوث 4.0 از دیگر مشخصات‌فنی ساعت‌مچی هوشمند جدید میزو به شمار می‌رود. همان‌طور که گفته شد، ساعت‌مچی هوشمند میزو Mix به‌عنوان یک ساعت‌مچی دیجیتالی ارائه نشده است و این محصول، در واقع یک ساعت‌مچی آنالوگ کلاسیک بوده از چراغ LED نوتیفیکیشن، ویبره و سایر مشخصات گفته‌شده بهره می‌برد.

با این‌حال، باید توجه داشته باشید که ساعت‌مچی هوشمند Meizu Mix، با قابلیت‌های هوشمند ارائه شده است و عرضه آن به‌عنوان یک ساعت‌مچی آنالوگ، به معنای عدم وجود قابلیت‌های لازم نیست. ساعت‌مچی هوشمند میزو از طریق یک برنامه اختصاص‌یافته به گوشی ‌هوشمند شما متصل می‌شود و می‌تواند به عنوان مثال، اعلانیه‌ها را دریافت نماید.

یکی از قابلیت‌های مهم ساعت‌مچی هوشمند میزو Mix، قابلیت مقاومت این محصول در برابر نفوذ آب است؛ تا عمق 30 متری، می‌توانید از بابت نفوذ آب در ساعت‌مچی هوشمند میزو مطمئن باشید که خارق‌العاده به‌نظر می‌رسد. انتظار می‌رود ساعت‌مچی هوشمند میزو از ماه آینده یا در نهایت در ماه اکتبر، در دسترس باشد. قیمت اعلام‌شده برای سه مدل با بند جین، چرمی و فلزی به ترتیب 999 یوآن (151 دلار)، 1299 یوآن (196 دلار) و 1499 یوآن (226 دلار) است.

منبع: ترنجی