مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ عرضه‌ی Gear IconX را تا 28 مرداد به تعویق انداخت

گفته می‌شد سامسونگ ایرباد بی‌سیم Gear IconX را در 14 آگوست (23 مرداد) در امریکا به بازار خواهد فرستاد اما حالا با توجه به معرفی گلکسی نوت 7 و عرضه‌ی آن در 28 مرداد، سامسونگ تصمیم گرفته تاریخ ورود به بازار نوت 7 و Gear IconX را یکی کند. البته IconX در بعضی بازارها ماه گذشته به دست مشتریان رسیده اما در امریکا این دستگاه به همراه نوت 7 و Gear 360 VR در 19 آگوست به بازار خواهد رسید.

ایرباد یا هدفون توگوشی Gear IconX یک هدفون بلوتوث است که درون گوش قرار می‌گیرد و برای شارژ باید در محفظه‌ی مخصوص به خود قرار گیرد. یک کابل USB شارژر را به جعبه‌ی هدفون متصل می‌کند. 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به شما اجازه می‌دهد حدود 1000 آهنگ را در دستگاه ذخیره کرده و با کمک Ambient Sound Mode حواستان به صداهای اطراف هم باشد و هنگام موسیقی گوش دادن صدای دیگران را هم بشنوید.

سامسونگ توانایی پیگیری وضعیت سلامتی را نیز به Gear IconX اضافه کرده است. هنگام پیاده‌روی یا انجام تمرین، هدفون به شما پیام‌های شفاهی می‌دهد که می‌تواند انگیزه‌ی شما برای رسیدن به هدف را تقویت کند. ایرباد سامسونگ با سایر ابزارهای سلامتی هماهنگ می‌شود و می‌تواند وضعیت ضربان قلب، میزان کالری مصرف شده، میزان پیاده‌روی و … را پیگیری کند.

این دستگاه با اندرویدهای 4.4 کیت‌کت به بالا هماهنگ خواهد بود. با پخش موسیقی موجود در اسمارت‌فون، باتری دستگاه حدود یک ساعت و نیم دوام خواهد داشت اما اگر از فایل‌های موجود در هدفون استفاده کنید باتری تا 3.6 ساعت شما را پشتیبانی می‌کند.

Gear IconX همین حالا هم از وب‌سایت‌های سامسونگ و وریزون با قیمت 199.99 دلار قابل پیش‌خرید است و همان طور که گفته شد دستگاه در تاریخ 28 مرداد به دست خریداران خواهد رسید. ضمن اینکه این دستگاه در سه رنگ مشکی، آبی و سفید به فروش می‌رسد.