مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ماریو، پوکمون و زلدا کمتر از شش ماه پس از Nintendo NX در دسترس خواهند بود

مدت زیادی تا معرفی کنسول NX شرکت نینتندو باقی نمانده و به نظر می‌رسد این شرکت می‌خواهد کنسول جدید خود را با توپِ پُر وارد عرصه‌ی رقابت با سایر کنسول‌ها نماید. طبق جدیدترین اخبار، علاوه بر The Legend of Zelda که در E3 در مورد آن صحبت زیادی شده بود، پوکمون و ماریوی جدید هم ظرف مدت کمتر از شش ماه پس از عرضه‌ی NX، وارد بازار خواهند شد.

وب‌سایت MCV به نقل از منابع نزدیک به نینتندو گزارش می‌کند که شرکت ژاپنی قصد دارد با انتشار مهمترین و بزرگترین عناوین مورد انتظار برای پلتفرم خود در اوایل عرضه، شروع قدرتمندی برای کنسول جدیدش رقم بزند.

پیش از این گفته می‌شد که انتظار می‌رود The Legend of Zelda: Breath of the Wild زمانی در سال آینده‌ی میلادی برای کنسول‌های Wii U و NX در دسترس باشد. به هر حال MCV اضافه می‌کند که Game Freak (سازنده‌ی بازی‌های سری Pokemon)، بازی پوکمون (با پوکمون گو اشتباه نشود!) را به پلتفرم جدید هم خواهد آورد. البته هنوز مشخص نیست که این بازی، همان Pokemon Sun/Moon که اواخر امسال برای Nintendo 3DS عرضه می‌شود باشد یا عنوانی جدید از سری پوکمون برای NX ساخته می‌شود.

به ادعای MCV عنوان جدیدی از Mario هم برای عرضه در آینده‌ی نزدیک در نظر گرفته شده اما جزئیاتی از این عنوان ذکر نشده است. گفته می‌شود نینتندو این بار از عناوین سگا، Square Enix، Ubisoft، Activision و وارنر بروس هم پشتیبانی خواهد کرد.

MCV اشاره کرده که منبع این اخبار، همان منبعی است که پیش از این اعلام کرده بود NX یک کنسول قابل حمل با کنترلرهای جداشدنی خواهد بود. هرچند خبر پیشین هم هنوز رسماً تأیید نشده اما گزارش‌های متعدد صحت این شایعه را تأیید کرده‌اند.

عنوان کنسول NX اولین بار در مارس 2015 معرفی شد و ساتورو ایواتا – مدیرعامل نینتندو – آن را «یک مفهوم کاملاً جدید» برای پلتفرم‌های بازی ویدئویی نامید. نینتندو تایید کرده که مارس 2017 زمان عرضه‌ی جهانی NX خواهد بود اما جزئیات زیادی در مورد آن منتشر نکرده است. باید تا زمان عرضه‌ی آن منتظر بمانیم تا ببینیم کنسول جدید چه وضعیتی و چه بازخوردی بین گیمرها خواهد داشت.

منبع: شهرسخت افزار