مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اپل تنها در چند ثانیه، بیش از درآمد سالانه‌ی شما، «سود» کسب می‌کند

همه‌ی ما احتمالا تا کنون با آمار و اعداد بزرگ مربوط به اپل برخورد کرده‌ایم. طبق گزارش سه‌ماهه‌ی اپل، این شرکت در فصل اخیر ده‌ها میلیارد دلار درآمد داشته و فروش آیفون‌های آن‌ها از مرز یک میلیارد گذشته است. اما اگر «تیم کوک» ابزاری برای نشان دادن آمار فروش و درآمد در هر لحظه داشته باشد، این آمار به چه شکل خواهد بود؟

وب‌سایت everysecond.io چنین ابزاری را برای شما فراهم کرده است. در این وب‌سایت آمار فروش تولیدات اصلی اپل، درآمد، سود و … به شکل پویا و جالبی نمایش داده شده است. اگر فرض کنیم برای خواندن تیتر این مطلب سه ثانیه زمان نیاز داشته باشید، طبق آمار این سایت می‌توان گفت در همین مدت کم، حدود 18 آیفون فروخته شده و تقریبا 16000 دلار درآمد نسیب اپل شده است. با اندکی تأمل  در وب‌سایت، می‌بینیم که در حدود 10 ثانیه، حدود 13000 دلار سود خالص عاید اپل می‌شود!

البته این وب‌سایت دسترسی به اطلاعات واقعی از میزان فروش و سود اپل ندارد. در واقع برای طراحی این سایت از آمارهای رسمی سود و زیان اپل استفاده شده و با میانگین گرفتن اعداد آن گزارش‌ها، آمار ثانیه‌ای بدست آمده است. بازدید از everysecond.io را به شما توصیه می‌کنیم. این کار دید بهتری نسبت به عظمت این شرکت به شما می‌دهد.

منبع: شهرسخت افزار