مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

پایان تراژدی؛ پلمپ کامل مه‌تل و وقایع گستر فارس در تهران

همانطوری که از عنوان این مطلب پیداست با خبر شدیم که دو شرکت نام آشنا در ایران به نام‌های مه‌تل و وقایع گسترفارس در تهران به صورت کامل پلمپ شدند. شرکت اکسیر تجارت صبا که سابقاً با نام پارس کامتل ، محصولات اپل ( آیفون ، آیپد و آیپاد ) را گارانتی می کرد ، در سال ١٣٨٩ در تهران تاسیس شد و از سال ١٣٩٠با ارائه گارانتی مه تل به فعالیت خود مشغول است. وقایع گستر فارس در سال 1386 در استان فارس ثبت گردید این شرکت در سال 1392 در اجرای دستور العمل ساماندهی فعالیت نمایندگی های رسمی شرکت های خارجی موفق به کسب گواهی فعالیت نمایندگی شرکتهای خارجی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه وزارت، فروش و خدمات پس از فروش محصولات اپل گردید. با توجه به خبرهای رسیده به دست ترنجی هم اکنون نمایندگی‌های مختلف از این دو شرکت در قسمت‌های مختلف تهران از جمله بازار چارسو، بازار موبایل و قسمت‌های دیگر به صورت کامل پلمپ شده‌اند.

از اخبار بدست رسیده این برداشت می‌شود که مه‌تل و وقایع گستر فارس مشکلات حقوقی زیادی دارند. یکی از مشکلاتی که گریبان گیر این دو شرکت شده است، واردات به صورت قاچاق خواهد بود. البته لازم به ذکر است که این واردات قاچاق هیچ ارتباطی با فعالیت دستگاه های اپلی در ایران و اخبار روز‌های گذشته ندارد بلکه موردی کاملا مستقل بیان شده است.

خبر فوق به مرور تکمیل خواهد شد اما آنطور که فعلا با خبر هستیم، هیچ صحبتی از ادامه فعالیت و حتی اجازه فعالیت مجدد صادر نخواهد شد پس با این حساب اگر محصولی را با گارانتی این دو شرکت خریداری کرده‌اید فعلا باید بگوییم که هیچ تضمینی به ادامه فعالیت نیست.  در صورت دریافت تصاویر و اطلاعاتی بیشتر در مورد اتفاق افتاده این پست را بروز خواهیم کرد.

منبع: ترنجی