مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ گلکسی نوت ۷ تاییدیه FCC را دریافت کرد

چیزی تا معرفی فبلت جدید سامسونگ، یعنی گلکسی نوت ۷ باقی نمانده است و در این مدت، شاهد انتشار جزئیات آن هستیم. به‌تازگی شش نسخه از گلکسی نوت ۷ که مخصوص آمریکای شمالی هستند، تاییدیه FCC را دریافت کرده‌اند. این مدل‌ها، شامل Verizon) SM-N930V ،(AT&T) SM-N930A ،(Sprint) SM-N930P ،(T-Mobile) SM-N930T ،(U.S. Cellular) SM-N930R4) و Canada) SM-N930W8) هستند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

همه‌ی این مدل‌ها، باید دارای چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ باشند؛ این چیپست، به سی‌پی‌یو چهار هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی ادرنو ۵۳۰ مجهز شده است. گلکسی نوت ۷ در بیشتر کشورهایی که عرضه می‌شود، Soc اگزینوس ۸۸۹۳ خواهد داشت. انتظار می‌رود که این فبلت، به صفحه‌نمایش سوپر امولد ۵.۷ یا ۵.۸ اینچی مجهز شود اما چندی پیش در وب‌سایت واردات و صادرات هند، نسخه‌ی ۶ اینچی این دستگاه نیز دیده شد. صرف‌نظر از انداره، این صفحه‌نمایش دارای رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ خواهد بود.

هنوز معلوم نیست که گلکسی نوت ۷ با رم چهار گیگابابتی عرضه خواهد شد یا شش گیگابایتی اما آزمایش‌های Geekbench می‌گویند که این دستگاه همانند نسل قبلی به رم چهار گیگابایتی مجهز خواهد شد. دوربین عقب آن، همان دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود که در گلکسی اس ۷ مورد استفاده قرار گرفت. از ویژگی‌های این دوربین، می‌توان به دیافراگم f/1.7، تثبیت‌کننده تصویر نوری و PDAF اشاره کرد. همچنین در جلوی دستگاه، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و چت‌های ویدیویی وجود دارد. گفته می‌شود که ظرفیت باتری گلکسی نوت ۷، ۴۰۰۰ میلی‌آمپر خواهد بود.

یک حسگر اثرانگشت در داخل دکمه‌ی خانه قرار خواهد داشت. علاوه بر این، گلکسی نوت ۷ به حسگر عنبیه چشم مجهز خواهد شد. پیش از این در Zauba، ضد آب بودن فبلت جدید سامسونگ تایید شده است.

منبع: ترنجی