مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

یک تحلیل‌گر مدعی است که شرکت اوپو در سال آینده، 150 میلیون دستگاه به‌فروش می‌رساند

رقابت بین سازندگان در بازار گوشی‌های هوشمند در چین، به‌ اندازه‌ای شدت گرفته است که تنها حضور در بازار محلی برای سوددهی نتیجه‌ای به‌دنبال ندارد و شرکت‌های چینی، باید برروی بازارهای دیگر نظیر اروپا، آمریکا و هند متمرکز شوند. این سیاست، برای شرکت هوآوی به‌خوبی جواب داده است و باعث شد تا فروش جهانی گوشی‌های هوشمند این شرکت از 100 میلیون دستگاه پیشی بگیرد؛ به‌همین جهت، هوآوی برای سال 2016، تصمیم دارد تا 140 میلیون واحد گوشی هوشمند به فروش برساند. با این‌حال، هوآوی تنها سازنده‌ای نیست که برای فروش فوق‌العاده مناسب گوشی‌های هوشمند خود، برنامه‌ریزی کرده است. یک تحلیل‌گر، به‌تازگی مدعی شده است که شرکت اوپو به‌عنوان یکی از برندهای رو به‌ رشد چین برای سال آینده، فروش  150 میلیون واحد گوشی هوشمند را در دستور کار خود قرار داده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

هر دو شرکت اوپو و Vivo، تمامی تلاش خود را برای فروش بسیار مناسب در بازار چین انجام می‌دهند و این دو سازنده، موفق نیز شده‌اند؛ شرکت اوپو توانست در سه ماهه اول سال جاری میلادی، به‌عنوان چهارمین سازنده مطرح گوشی‌های هوشمند به‌جای شیائومی با فروش بسیار مناسب گوشی‌های هوشمند خود، لقب بگیرد.

پیش‌بینی شده است که فروش گوشی‌های هوشمند شرکت اوپو و Vivo به ترتیب، 60 و 40 درصد افزایش خواهد یافت. بنابراین، شرکت اوپو و Vivo، باید حداقل 78 و 66 میلیون واحد گوشی‌هوشمند در سال جاری، عرضه نمایند و حایگاه آن‌ها به‌عنوان سازنده برتر در بازار گوشی‌های هوشمند، بهبود می‌یابد. هم‌چنین، پیش‌بینی می‌شود که میزان فروش محصولات هوآوی تا 10 درصد در مقایسه با سال گذشته، افزایش خواهد یافت؛ با این‌حال، هوآوی، هم‌چنان جایگاه خود را در بازار حفظ خواهد کرد.

علاوه‌براین، یک تحلیل‌گر فاش کرده است که شرکت اوپو برای سال آینده، فروش هدف 120 تا 150 میلیون واحد گوشی‌هوشمند را مدنظر قرار داده است. البته این رقم در مقایسه با میزان فروش احتمالی اوپو در سال 2016، بسیار بالا است و  عملی‌شدن آن برای شرکت سازنده، بسیار دشوار خواهد بود؛ احتمالاً شرکت اوپو در نظر دارد تا محصولات جدیدی را در سال آینده عرضه نماید که کاربران را برای خریداری محصولات جدید اوپو مجاب می‌کند. برند اوپو را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا موفق خواهد شد تا خود را به‌عنوان یکی از سه سازنده برتر گوشی‌های هوشمند در جهان برساند؟

منبع: ترنجی