مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

گوشی جدید شیائومی با اسم‌رمز «Capricorn» در گیک‌بنج دیده شد

با توحه به تایید عرضه چندین مدل پرچم‌دار از گوشی‌های شیائومی در نیمه دوم سال جاری میلادی، هنوز تاریخ رسمی مشخصی برای عرضه گوشی‌های جدید این شرکت مشخص نشده است. شایعات مدعی هستند که گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی در اواخر ماه جولای یا آگوست سال جاری، عرضه خواهند شد. به‌تازگی، ضعیف‌ترین مدل گوشی شیائومی ردمی نوت 2 یا شیائومی می 5 اس با اسم‌رمز شیائومی «Capricorn» در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است.

مدل تازه فاش‌شده با اسم‌رمز «Capricorn»، به تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام (MSM8996) با فرکانس کاری 2 گیگاهرتز برای هر هسته، مجهز شده است و سه گیگابایت حافظه رم به همراه سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 گوگل، دیگر مشخصاتی محسوب می‌شود که برای این مدل در گیک‌بنچ، لیست شده است.

همان‌طور که مشخص است، این مشخصات سخت‌افزاری برای یک گوشی پرچم‌دار اصلاً مناسب نیست و به‌نوعی، نمی‌توان آن‌را به بهترین نسخه از گوشی پرچم‌دار شیائومی نسبت داد؛ بنابراین، می‌توان گفت که شیائومی «Capricorn»، مدل پایه یا ضعیف‌ترین مدل ارائه‌شده از گوشی پرچم‌دار آینده شیائومی می 5 اس یا می نوت 2 خواهد بود.

البته اکنون، ممکن است این سوال مطرح شود چرا شیائومی «Capricorn» به‌عنوان محصولی از سری «می» شیائومی عرضه می‌شود؟ با توجه به اسم‌رمزهای محصولات قبلی سری «می» شیائومی، گوشی جدید این شرکت با اسم‌رمز «Capricorn» به‌عنوان یک محصول تازه در سری «می» (نه به‌عنوان یک مدل از سری ردمی؛ باتوجه به این موضوع که اسم‌رمزهای سری ردمی از نام‌های برندهای باارزش دنیای مد نظیر gucci و dior انتخاب می‌شود) ارائه خواهد شد.

 

با این‌حال، هنوز مشخص نیست که شیائومی «Capricorn» به ‌عنوان یک مدل تازه در سری «می نوت» معرفی خواهد شد یا نسخه به‌روزرشده گوشی پرچم‌دار «می 5» شیائومی است. شیائومی «Capricorn» در آزمون بررسی عملکرد تک هسته پردازشی، امتیاز 2335 و در آزمون بررسی عملکرد چندهسته‌ای به امتیاز 5659 دست یافته است.

منبع: ترنجی