مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت 7 سامسونگ در روسیه، تاییدیه گرفت

به‌تازگی، فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ در روسیه با شماره‌مدل SM-N930FD تاییدیه دریافت کرده است. با توجه به شماره‌مدل محصول، می‌توان گفت که این نسخه، مدل دو سیم‌کارته گلکسی نوت 7 است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

اطلاعات چندانی با دریافت تاییدیه برای گلکسی نوت 7، به‌دست نیامده است دریافت تاییدیه برای گلکسی نوت 7، درست یک‌ماه پیش از معرفی رسمی آن در 2 آگوست (12 مرداد)، نشان می‌دهد که سامسونگ در تلاش است تا پس از معرفی گلکسی نوت 7 در این تاریخ، تبلیغات و فروش این فبلت را در روسیه آغاز نماید. لازم به ذکر است که گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، دو هفته و نیم پیش از عرضه عمومی در روسیه تاییدیه گرفته‌اند.

در صورتی‌که اطلاعات به‌دست‌آمده از وب‌سایت Zauba صحت داشته باشد، گلکسی نوت 7 با یک صفحه‌نمایش 6 اینچی به بازار عرضه خواهد شد. پیش‌تر در ترنجی خواندید که معرفی احتمالی گلکسی اس 7 Edge پلاس با صفحه‌نمایش 5.7 اینچی، باعث خواهد شد تا گلکسی نوت با یک صفحه‌نمایش 6 اینچی به بازار عرضه شود.

در بازار ایالات‌متحده و چین، گلکسی نوت 7 با تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام ارائه می‌شود و در بازارهای دیگر، انتظار می‌رود که این فبلت با تراشه اگزینوس 8893 سامسونگ به فروش برسد. شش گیگابایت رم LPDDR4 برای فبلت پرچم‌دار جدید سامسونگ، در نظر گرفته شده است و این فبلت در سه مدل با حافظه‌های 64، 128 و 256 گبگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود که دوربین اصلی گلکسی نوت 7 با نمونه به‌کارگرفته‌شده در گلکسی اس 7 سامسونگ، یکسان است؛ بنابراین، انتظار می‌رود که گلکسی نوت 7 با یک دوربین 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 و تثبیت‌کننده نوری ارائه شود. یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز برای برقراری مکالمه‌های تصویری و ثبت تصاویر سلفی، درنظر گرفته شده است و یک باتری 4000 میلی‌آمپر بر ساعت، انرژی گلکسی نوت 7 سامسونگ را تامین می‌کند. لازم به ذکر است که گلکسی اس 7 Edge پلاس، اجتمالاً در 2 آگوست (12 مرداد) به همراه گلکسی نوت 7 معرفی خواهد شد.

منبع: ترنجی