مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شیک،قدرتمند و حرفه ای،کارت گرافیک Sapphire Radeon RX 480 NITRO

همانطور که می دانید،بسیاری از کاربران به این امید هستند که به وسیله عرضه هر چه سریعتر کارت گرافیک های سفارشی (Custom)،با خیال راحت آنها را تهیه کرده و از حواشی موجود به دور باشند.از آنجایی که قیمت تمام شده نسخه های رفرنس نسبتا مناسب است،امید آن می رود که نسخه های مرجع با تغییراتی ساده،موفق به پایین نگه داشتن قیمت نهایی شوند.

در همین راستا برند “سافایر” (Sapphire) تصاویر بیشتری از کارت گرافیک اختصاصی خود را را منتشر ساخته است.اما نکته جالب توجه در این تصاویر،وجود یک میکروسوئیچ است که در کنار آن واژه LED Switch Mode به چشم می خورد.در نتیجه این میکروسوئیچ به منظور تنظیمات مرتبط با دیودهای نورانی به خدمت گرفته شده است. Sapphire Radeon RX 480 NITRO از جمله نسخه های سفارشی است که ظاهرا با قیمتی مناسب عرضه خواهد شد.

کولر ناکارآمد نسخه های رفرنس جای خود را به یک کولر نسبتا تخصصی به همراه دو عدد فن (احتمالا 10 سانتی متری) داده است.فرکانس هسته در این کارت گرافیک دستخوش اورکلاک گشته و برابر با 1325~1350 مگاهرتز شده است.از جمله دیگر نکات حائز اهمیت در این محصول،وجود پورت DP است که خیال کاربران را راحت می کند.از آنجایی که سافایر بارها خود را در زمینه تولید کارت گرافیک های AMD ثابت کرده است،احتمالا باید منتظر یک محصول درجه یک دیگر در سبد کالای آن باشیم.

منبع: سخت افزارمگ