مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

شرکت مایکروسافت برروی چهار دستگاه سرفیس جدید کار می‌کند که سه مدل از آن‌ها در سال آینده، عرضه خواهد شد

پیش‌تر، مایکروسافت به‌طور رسمی اعلام کرد که تا پایان سال جاری میلادی، تولید سرفیس 3 به اتمام خواهد رسید؛ بنابراین، کاربران باید تنها می‌توانند مدل‌های سرفیس‌پرو و لپ‌تاپ سرفیس‌بوک را خریداری نمایند. واضح است که شرکت مایکروسافت برروی مدل‌های جدید از دستگاه سرفیس کار می‌کند و اکنون، تصاویری منتشر شده است که نشان می‌دهد محصولات سری سرفیس‌ در آینده‌ای نه‌چندان دور معرفی خواهند شد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

یک توسعه‌دهنده هندی برنامه، به‌تازگی تصاویری را منتشر کرده است که از چهارمدل دستگاه سرفیس معرفی‌نشده حکایت دارد؛ این مدل‌ها به‌همراه سرفیس‌های قبلی ارائه شده‌اند. یکی از این محصولات، به‌نظر می‌رسد تا پایان سال 2016 معرفی شود و سه مدل دیگر در سال 2017 ارائه خواهند شد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که یکی از این محصولات، سرفیس‌فون مایکروسافت باشد که شایعات زیادی از آن منتشر شده است. این محصول، به‌نوعی توسط مایکروسافت، تایید شده است. هم‌چنین، باید گفت که احتمال معرفی سرفیس 4 با توجه به عدم عرضه آن تاکنون وجود دارد و شاید بتوان یکی از این تصاویر را به سرفیس 4 نسبت داد. جزئیات زیادی از سرفیس 4 در دسترس نیست و هر آنچه که گفته می‌شود، پیش‌بینی و براساس حدس و گمان است؛ با این‌حال، انتظار می‌رود تراشه Core m اینتل و درگاه یواس‌بی Type-C با تبلت خوش‌قیمت جدید مایکروسافت همراه باشد.

علاوه‌براین، شایعات به‌تازگی از یک محصول all-in-one از سری سرفیس خبر داده‌اند که در اواخر سال جاری میلادی، معرفی می‌شود. در حالی‌که شایعات از معرفی یک سرفیس all-in-one در سه ماهه سوم سال جاری حکایت داشته‌اند، به‌نظر می‌رسد سرفیس معرفی‌نشده که در سال 2016 ارائه خواهد شد، همین محصول باشد. با این‌حال در حال‌حاضر، مشخصات‌فنی، قیمت و زمان عرضه آن اعلام نشده است!

باید گفت که فعلاً، هیچ‌کدام از این شایعات به‌صورت رسمی تایید نشده است و از آنجایی‌که امکان دارد در تاریخ معرفی محصولات جدید مایکروسافت تغییری صورت بگیرد، بهتر است تنها این اخبار را یک شایعه درنظر گرفت و تا مشخص‌شدن جزئیات رسمی، منتظر ماند.

منبع: ترنجی