مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اچ تی سی انتشار اندروید Nougat برای HTC 10، One M9 و One A9 را تائید کرد

پس از نظر سنجی های صورت گرفته، سرانجام گوگل نام جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را انتخاب کرد و بدین ترتیب اندروید 7 با نام Nougat که نام نوعی شیرینی است به زودی عرضه خواهد شد و این در حالیست که هنوز بسیاری از دستگاه های اندرویدی، اندروید 6 مارشملو دریافت نکرده اند. در هر صورت به زودی سازندگان لیست دستگاه هایی که به آخرین نسخه از اندروید به روز خواهند شد را اعلام میکنند و اکنون کمپانی اچ تی سی مانند سال های قبل در این مورد پیشتاز است و خیلی زود برنامه ی خود را برای بروزرسانی محصولات به این نسخه را اعلام کرده است.

اچ تی سی از جمله سازگانی بوده است که دست کم برای محصولات رده بالا و پرچمدار خود خیلی زود دست به عرضه ی بروزرسانی های جدید میکند و همان طور که میدانید که این کمپانی برنامه ای به نام بروزرسانی در 90 روز را در دستور کار خود قرار داده است که تضمین میکند که در عرض سه ماه محصولات اعلام شده را به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید بروزرسانی میکند. در حال حاضر هنوز هیچ کمپانی دیگری محصولاتی که به اندروید Nougat بروزرسانی میشوند را به طور رسمی اعلام نکرده است اما اچ تی سی دست کم برای چند محصول خود قول ارائه ی نسخه جدید را داده است. طبق پستی که در صفحه ی توئیتر HTC اعلام شده است که نسخه ی بعدی سیستم عامل اندروید برای سه مدل HTC 10 که جدیدترین پرچمدار اچ تی سی محسوب میشود، One M9 پرچمدار سال گذشته ی کمپانی و One A9 دیگر محصول رده بالای اچ تی سی عرضه خواهد شد.

اچ تی سی تاریخی را برای عرضه ی این بروزرسانی اعلام نکرده است و این مسئله به این بستگی دارد که گوگل چه زمانی اندروید 7.0 را برای سازندگان ارسال کند. در این مورد گزارش شده است که گوگل در سه ماهه ی سوم سال جاری اندروید Nougat را در اختیار سازندگان قرار خواهد داد و گوشی های نکسوسی طبق معمول زودتر از گوشی های دیگر در اواخر ماه سپتامبر میتوانند این نسخه را دریافت کنند. همان طور که گفته شد اچ تی سی سریع تر از از هر سازنده ی دیگری بروزرسانی های جدید را برای گوشی های رده بالا و پرچمدار خود منتشر میکند و طبیعتا این روند مثبت توسط کمپانی ادامه خواهد داشت. بنابراین به احتمال زیاد سه گوشی نام برده شده تا پایان امسال اندروید 7.0 را دریافت خواهند کرد. مطمئنا به زودی شاهد خبرهای مشابهی نیز از سوی دیگر سازندگان خواهیم بود.

منبع: سخت افزارمگ