مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سونی به علاقه‌مندان یادآوری کرد که پیش‌فروش پلی‌استیشن VR در 30 ژوئن به پایان می‌رسد

کنسول واقعیت‌مجازی پلی‌استیشن VR در 13 اکتبر به‌صورت رسمی، معرفی خواهد شد و اگر مایل هستید تا این کنسول را تجربه نمایید، سونی به‌تازگی اعلام کرده است که پیش‌فروش تنها تا 30 ژوئن ادامه دارد. بنابراین، در صورتی‌که کنسول واقعیت‌مجازی سونی را پیش‌خرید نکنید، باید تا زمان فروش رسمی این محصول منتظر بمانید.

سونی درباره کنسول واقعیت‌مجازی خود، می‌گوید:

همان‌طور که وعده داده شده بود، اولین پیش‌فروش تابستانی کنسول پلی‌استیشن VR در روز پنج‌شنبه 30 ژوئن، آغاز می‌شود. تنها تعداد محدودی ارائه می‌شود و این، آخرین فرصت برای علاقه‌مندان است که این کنسول را خریداری نمایند؛ با این‌حال، در صورتی‌که نمی‌توانید این کنسول را تا 30 ژوئن پیش‌خرید نمایید، پلی‌استیشن VR توسط فروشگاه‌های خرده‌فروشی مختلف در زمان عرضه، در دسترس خواهد بود.

حجم تقاضا برای محصولات واقعیت‌مجازی برخلاف قیمت بالا  و محتوای انحصاری ارائه‌شده اندک برای آن‌ها بسیار بالا است. پیش‌تر نیز، آمار فروش بسیار مناسبی از کنسول پلی‌استیشن VR در ژاپن منتشر شده بود که می‌تواند این ادعا را ثابت نماید.

بازار واقعیت‌مجازی به یک بازار با سوددهی بالا برای شرکت‌های سازنده در آینده، تبدیل خواهد شد و تمایل شرکت‌های مختلف برای حضور در این بازار، کاملاً قابل درک است. شرکت نینتندو پیش‌تر، از تمایل خود برای ارائه یک محصول با یک تاریخ مصرف مناسب در بازار خبر داده بود که بتواند با قیمتی مناسب، کارآیی بسیار مطلوبی داشته باشد. نینتندو حتی مدعی است که هسته اصلی این فناوری را در اختیار دارد و برروی این فناوری، هم‌چنان تحقیق می‌کند.

منبع: ترنجی