مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مایکروسافت اعلام کرد: بیش از 350 میلیون دستگاه در جهان دارای ویندوز 10 هستند

ظاهرا پست دیروز مایکروسافت در خصوص تاریخ عرضه‌ی ویندوز 10 در 12 مرداد واقعیت داشت و ردموندی‌ها در این تاریخ بروزرسانی سالیانه‌ی خود را منتشر خواهند کرد. این خبر دیروز نیز منتشر شده بود اما امروز مایکروسافت مجددا آن را تایید کرد. اما در ویندوز بلاگ آمار جالبی در خصوص آمار کاربران ویندوز 10 و جزییات آن منتشر شده است که دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست.

ویندوز 10 روز به روز در حال گسترش است و هر روز آماری در خصوص کاربران این ویندوز منتشر می‌شود. مایکروسافت در ویندوز 10 توانسته است اعتماد بخشی از کاربران قدیمی ویندوز را که از آن‌ها بابت ویندوز 8.1 به شدت ناراحت بودند به دست آورده و کاربران قدیمی ویندوز XP را متوجه خود کند.

در تاریخ 7 مرداد پارسال بود که ویندوز 10 مهمان خانه‌های ما شد و تقریبا یک‌ماه دیگر در همین روز‌ها باید کیک تولد یک‌سالگی این ویندوز را بخوریم. ویندوز 10 تنها شامل کاربران کامپیوتر نیست و کاربران ویندوز 10 موبایل٬ اینسایدر‌های ویندوز 10 ایکس‌باکس و ویندوز 10 اشیا (IOT) را هم شامل می‌شود.

مایکروسافت همواره به تعداد کاربران خود می‌بالد و  رسیدن به تعداد 350 کاربر موفقیت بزرگی برای اهالی ردموند است. البته هنوز 650 میلیون تا رسیدن به هدف نهایی مایکروسافت یعنی 1 میلیارد کاربر فاصله داریم.

در خصوص امکانات ویندوز 10 مایکروسافت توضیحات مفصل و جامعی را در بلاگ خود منتشر کرده است ولی ترجیح می‌دهیم که همزمان با سالگرد این ویندوز در 7 مرداد٬ پست را منتشر کرده و منتظر اطلاعات تکمیلی بمانیم.

منبع: ترنجی