مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ، عرضه گوشی پرچم‌دار گلکسی S7 را در سه ماهه سوم سال جاری تا 20 درصد کاهش می‌دهد

گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ در سال 2016 به‌عنوان یکی از پرچم‌داران سامسونگ، فروش نسبتاً مناسبی داشته است و این سامسونگ، تصمیم دارد تا در سال آینده با معرفی یک پرچم‌دار قدرت‌مند دیگر، در بازار گوشی‌های سلطه نماید. با این‌حال، پیش از معرفی پرچم‌دار بعدی سامسونگ، انتظار می‌رود گلکسی نوت 7 به بازار عرضه شود و به همین جهت، سامسونگ تصمیم دارد تا تولید و عرضه گوشی پرچم‌دار گلکسی اس 7 را سه ماهه سوم سال جاری میلادی تا 20 درصد کاهش دهد. .

یک وب‌سایت تایوانی، گزارش می‌دهد که سامسونگ به شرکت‌های تامین‌کننده قطعات گوشی گلکسی اس 7 اعلام کرده است که این شرکت در سه ماه سوم سال جاری، تولید و عرضه پرچم‌دار خود را 10 تا 20 درصد کاهش می‌دهد. در اصل، انتظار می‌رفت در سه ماه سوم سال جاری میلادی، سامسونگ 28 تا 30 میلیون واحد از گوشی گلکسی اس 7 را به بازار عرضه نماید اما باتوجه به گزارش تازه منشترشده، به‌نظر می‌رسد در نهایت، این شرکت 6 میلیون واحد گلکسی اس 7 کم‌تر از چیزی که انتظار می‌رفت، عرضه نماید.

اعتقاد بر این است که تصمیم به کاهش تعداد عرضه گلکسی اس 7 در سه‌ماهه سوم سال جاری توسط سامسونگ به دلیل کاهش تقاضا برای محصولات رده‌بالا، صورت گرفته باشد. علاوه‌براین، معرفی گلکسی نوت 7 در تابستان، می‌تواند دلیل دیگری باشد که سامسونگ را برای کاهش عرضه پرچم‌دار فعلی خود، متقاعد کرده است. باید گفت که کاهش عرضه یک پرچم‌دار با توجه به معرفی گلکسی اس 8 در اوایل سال آینده میلادی، موضوع چندان دور از انتظاری نیست زیرا بسیاری از کاربران، مایل هستند تا معرفی پرچم‌دار بعدی سامسونگ منتظر بمانند.

منبع: ترنجی