مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مشکل مدیریت حافظه گوشی OnePlus 3، به‌زودی با یک به‌روز رسانی رفع می‌شود

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته از گوشی OnePlus 3 می‌توان این گوشی را به عنوان یک اسمارت فون با ارزش خرید بالا معرفی کرد. چرا که این گوشی در کنار قابلیت‌های عالی و قطعات سخت افزاری قدرتمند از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردار است. تنها مشکلی که سبب شده است کاربران در خرید این گوشی با تردید روبرو شوند حضور یک مشکل جدی در بخش کنترل و مدیریت حافظه رم است. اما کمپانی OnePlus امروز اعلام کرد که به‌زودی برای رفع این مشکل یک به‌روز رسانی منتشر خواهد کرد.

اگرچه OnePlus 3 یکی از اولین اسمارت فون‌هایی است که از 6 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد اما این موضوع سبب نشده است که این گوشی در اجرا و بارگذاری برنامه‌های مختلف از سرعت قابل قبولی برخوردار باشد. مقایسه سرعت این گوشی با دو اسمارت فون گلکسی اس 7 اج و آیفون 6 اس به خوبی حضور این مشکل را تایید می‌کند.

خبر خوب برای علاقمندان به OnePlus 3، انتشار یک به‌روز رسانی برای این گوشی و رفع این مشکل در آینده‌ای نزدیک است. مشکل در کنترل و مدیریت حافظه رم، سبب شده است که گوشی OnePlus 3 در اجرای نرم‌افزارها و برنامه‌های مختلف با مشکل جدی روبرو باشد. در حالی که بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار برای اجرای دوباره یک نرم‌‌‌افزار از اطلاعات موجود در حافظه رم استفاده می‌کنند تا این کار را با سرعت بیشتری صورت دهند، گوشی OnePlus 3 در اجرای مجدد برنامه‌ها در خوش بینانه‌ترین حالت به زمان مشابه‌‌ای با نوبت اول اجرا نیاز دارد.

در هر صورت امیدواریم این به‌روز رسانی بتواند مشکلات مربوط به کنترل حافظه رم را حل کند چرا که OnePlus 3 با توجه به برچسب قیمتی که در اختیار دارد می‌تواند با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران روبرو شود.

منبع: شهرسخت افزار