مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

لپ تاپ VR Ready از Aorus

برند Aorus یک بازیکن نسبتا جدید در فضای تولید لپ تاپ های قدرتمند است که به عنوان یکی از زیر شاخه های گیگابایت فعالیت می کند. Aorus در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2016،از جدید ترین لپ تاپ خود پرده برداشت.در آن زمان اطلاعات چندانی از مشخصات فنی آن در دست نبود،هم اکنون اما مشخصات فنی آن محرز شده است.یک لپ تاپ با توانایی های خاص.

Aorus X7 DT محصولی زیبا و بسیار باریک است که می تواند در زمره الترابوک ها قرار گیرد.این لپ تاپ برای غلبه بر پردازش های واقعیت مجازی پا میدان گذاشته است و از همین رو به یک پردازنده قدرتمند اینتل i7-6820HK مجهز شده است.دو ماژول حافظه رم از نوع DDR4 و با حجم کلی 16 گیگابایت در این لپ تاپ به خدمت گرفته شده است.X7 DT به یک کارت گرافیک GTX980 نسخه دسکتاپ مجهز شده است.64 گیگابایت حافظه رم DDR4،توسط مادربرد DT پشتیبانی می گردد.در قسمت ذخیره سازی،یک هارد دیسک با حجم 1 ترابایت و دور موتور 7200 دور در دقیقه،نصب شده است.علاوه بر آن،3 مسیر اسلات M.2 برای آن در نظشر گرفته شده است که به صورت پیشفرض،یک سالید M.2 با حجم 512 گیگابایت برای آن نصب شده است.

bce20626ead216a8a165cc9a93cf38b3_L

نمایش تصاویر بر عهده یک مانیتور 17.3 اینچی با پشتیبانی از دقت FHD است.این مانیتور به فناوری G-Sync مجهز شده است.علاوه بر آن،این پنل از تکنیک IPS بهره می برد.خوشبختانه در کنار بدنه می توان به پورت HDMI 2.0 دسترسی داشت.از جمله دیگر پورت های I/O می توان به پورت VGA،پورت DP،پورت های USB 3.1 و USB 3.0،پورت USB-C،کارت خوان SD یا استفاده از مسیر PCI،خروجی SPDIF،بلوتوث 4.1،اترنت گیگابیت،صفحه کلید از نور زمینه و 5 کلید مایکرو بهره می برد.کاربران قادر به ایجاد 25 پروفایل متفاوت هستند.این لپ تاپ در قسمت باریک خود 22.9 میلی متر ضخامت دارد.این لپ تاپ با قیمت 2700 دلار عرضه می گردد.
و در نهایت،این لپ تاپ به همراه یک فناوری جالب توجه ارائه می گردد. موتور AVERMEDIA می تواند جریان گیم پلی را به طور کامل ضبط کرده و با کیفیت بالا،فشرده سازی آنی و سرعت بالا،در حافظه های M.2 ذخیره نماید.به احتمال بسیار زیاد،این لپ تاپ در دو ماه آینده به کارت گرافیک های پاسکال ارتقاء داده می شود.