مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آیا گوگل در حال ساخت کروم بوک پیکسل جدیدی است؟

طبق اطلاعات منتشر شده از آگهی‌های استخدامی شرکت گوگل، انتظار می‌رود شرکت گوکل در حال کار بر روی یک کروم بوک پیکسل جدید باشد چرا که در آگهی استخدامی شرکت گوگل درج شده است که نیاز به یک مهندس جهت تغییر شکل دادن برنامه‌های آینده این کمپانی نیاز وجود دارد این در حالی است که شاید گوگل به فکر ساخت یک کروم بوک جدید باشد زیرا نیاز به تغییر شکلی در آینده کروم بوک نیز وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

خط تولید کروم بوک‌های گوگل پیکسل در ابتدا به لپ‌تاپ‌های نسل اول و دوم که مبتنی بر سیستم عامل کروم بودند معروف بود اما سال گذشته با رونمایی از یک تبلت اندرویدی یعنی همان پیکسل سی گوگل روند انتشار محصولات را کمی متمایز و ناهماهنگ کرد تا حدی که انتظار می‌رفت یک تلفن هوشمند از شرکت گوگل تحت سری پیکسل رونمایی شود اما حالا شایعاتی مبنی بر فعالیت شرکت گوگل بر روی دستگاه کروم بوک جدیدی از سری پیکسل منتشر شده است چرا که در آگهی استخدامی گوگل شاهد یک ردیف شغلی هستیم که در آن نیاز به یک مهندس ناظر کیفی در خوصص کروم بوک پیکسل مشاهده می‌شود.

درست است که خبری رسمی از این کروم بوک پیکسل جدید در دست نیست اما شرکت گوگل به طور کاملا شفاف در حال برنامه ریزی برای تولید این محصول می‌باشد تا آن را به زودی وارد بازار جهانی کند. لازم به ذکر است که کروم بوک پیکسل که دارای 8 گیگابایت حافظه رم بود و با برچسب قیمت 999 دلار در سال 2015 وارد بازار جهانی شد حالا توقف تولید شده است و تنها نسخه 16 گیگابایتی آن با برچسب قیمت 1299 دلار در حال فروش می‌باشد.

با توجه به درخواست شغلی گوگل باید انتظار داشت این مهندس باید بر روی بخش سخت افزاری دستگاه و همچنین طراحی دستگاه کار کند و در آن بهود‌هایی از نظر قدرت سخت افزاری و طراحی ایجاد کند. با این تفاسیر کروم بوک 2016 شرکت گوگل یک محصول قدرتمند و بسیار گران قیمت خواهد بود.