مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

ایسوس انتظار کمتری برای درآمد سه ماهه دوم سال جاری خود دارد

ایسوس یکی از کمپانی‌های فعال در حوزه فناوری است. بر اساس جدیدترین آمارها این شرکت اعلام کرده که درآمد بخش گوشی‌های هوشمندش در سه ماهه دوم ۲۰۱۶ کاهش خواهد یافت.

باوجود اینکه این شرکت در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ انتظار کاهش درآمد دارد، اما انتظار دارد تا حاشیه سودش در این بازه زمانی بین ۴ تا ۴.۵ درصد باشد. از آنجا که پیش‌ از این ایسوس میزان فروش گوشی‌های هوشمند خود را در سال جاری میلادی از ۳۰ میلیون واحد به ۲۵ میلیون واحد کاهش داده، بنابراین چنین خبری چندان هم غیرقابل پیش‌بینی نبود. ایسوس تا کنون در زمان عرضه زنفون ۳ چندین بار تاخیر داشته و دلیل اصلی این تاخیرها کاهش میزان فروش این شرکت اعلام شده است.

بعلاوه، این غول فناوری تایوانی قصد دارد چندین گوشی‌هوشمند پرچمدار و چند نوت‌بوک جدید را در سه ماهه سوم سال میلادی جاری معرفی کند. این شرکت سعی دارد تا به هر نحوی قیمت متوسط فروش محصولات خود را افزایش دهد و به طور غیرمستقیم با تخصیص درست منابع، بهره‌وری خود را افزایش دهد. به عبارت دیگر، ساخت و عرضه محصولات رده بالا بیشتر از محصولات میان‌رده برای این شرکت ایجاد سود خواهد کرد و در واقع ایسوس نیز تصمیم دارد تا در سه ماهه‌ی سوم سود بیشتری را کسب کند.

منبع: زومیت