مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

دانلود کنید: آپدیت اندروید 6 به صورت آزمایشی برای گوشی های ZenFone 2 ZE551ML و ZE550ML منتشر شد

پیش از این خبر انتشار اندروید 6.0 برای گوشی های ZenFone 2 Laser و ZenFone Max اسوس در حال عمل کردن به قول خود یعنی عرضه آپدیت برای همه گوشی هایی که قبلاً اعلام شده بود به نسخه 6 بروز می‌شوند است و روز گذشته این شرکت به صورت رسمی بروزرسانی ها را برای گوشی های پرطرفدار زن فون 2 خود منتشر کرده است. البته این آپدیت فعلاً به صورت آزمایشی و برای بتا تستر ها بوده ولی به نظر زمان زیادی برای عرضه آن برای کاربران عادی نمانده است.

این آپدیت به صورت OTA عرضه شده است و کاربران می‌توانند از طریق گوشی های خود اقدام به بررسی وضعیت عرضه بروزرسانی کنند و سپس آپدیت را دانلود نموده و روی گوشی خود نصب کنند.

این آپدیت مانند نسخه جدیدی که برای گوشی های ZenFone 2 Laser و ZenFone Max منتشر شده، بسیاری از نرم افزار های اضافی و کمتر کاربردی اختصصای اسوس را حذف می‌کند، بسیاری از باگ ها و مشکلات گوشی ها برطرف شده و بهبودهای خوبی در عملکرد گوشی انجام خواهد شد. حجم بروزرسانی هم در حدود 1.1 گیگابایت است و برای نصب آن حداقل باید 2 گیگا بایت فضای خالی در حافظه گوشی شما موجود باشد.

البته برای دوستانی که به منابع دانلود از طریق Wi-Fi و یا اینترنت سرعت بالای سلولی دسترسی ندارند پیشنهاد می‌کنیم به این لینک مراجعه کنند و از طریق آن اقدام به دانلود فایل های آپدیت آفلاین این نسخه ها نمایند و با توجه به دستور العمل موجود در همان لینک اقدام به نصب این بروزرسانی با استفاده از کامپیوتر خود و اتصال آن به گوشی، نمایند. البته طبق معمول مهمترین نکته این است که مدل دقیق گوشی خود را در قسمت about گوشی چک کنید تا نسخه دقیق و اختصاصی گوشی خود را دانلود نموده و دچار مشکلات بعدی نشوید.

منبع: شهرسخت افزار