مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

مایکروسافت Wallet در بروزرسانی جدید به قابلیت‌ Tap to Pay مجهز خواهد شد

مایکروسافت در تلاش است تا ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی همچون Tap to Pay را برای کاربران خود در ویندوز موبایل 10 طی بروزرسانی سالانه به ارمغان آورد؛ تاریخ دقیق این بروزرسانی هنوز مشخص نشده است اما می‌دانیم که در تابستان امسال انجام خواهد شد. به احتمال زیاد این ویژگی تنها در کشور آمریکا قابل استفاده خواهد بود و می‌توان از آن به جای انواع مختلف کارت‌های بانکی شرکای مایکروسافت در این کشور بهره برد. در ادامه همراه ترنجی باشید تا با نسخه دوم برنامه Wallet بیشتر آشنا شوید.

هنگامی که این برنامه باز شود، تمامی کارت‌های بانکی حساب کاربر به ویژگی Tap to Pay مجهز خواهند شد و البته شما قادر خواهید بود که کارت‌های جدید خود را به این لیست اضافه کنید و از این قابلیت لذت ببرید. برای اضافه کردن کارت جدید می‌توانید فرم اطلاعات را پر کرده و یا اینکه توسط برنامه Wallet آن‎‍‌ها را اسکن کرده و اضافه نمایید؛ در پایان برای تأیید یک کد به صورت پیامک برای شما ارسال خواهد شد که این عملیات را پایان می‌بخشد و تکمیل می‌نماید.

همان‌طور که گفته شد، قابلیت Tap to Pay احتمالاً در ابتدا تنها در کشور آمریکا قابل استفاده خواهد بود هر چند که مایکروسافت هنوز در این باره اطلاعاتی را بروز نداده است. در حال حاضر لیست تمامی شرکای مایکروسافت که از کارت‌های آن‌ها می‌توان در نسخه دوم Wallet استفاده کرد و از آن پشتیبانی می‌شود، مشخص شده است. نظر شما در خصوص نسخه دوم برنامه Wallet شرکت مایکروسافت چیست؟ با اضافه شدن ویژگی Tap to Pay به قدرت این برنامه در مقابل رقبا افزوده خواهد شد؟ نظرات خود را با ما و دیگران کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: ترنجی