مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

نسخه بین‌المللی گلکسی آ۹ پرو، گواهی بلوتوث دریافت کرد

سامسونگ، اوایل سال جاری گلکسی آ۹ پرو (Galaxy A9 Pro) را در چین عرضه کرد و در هفته‌های گذشته، گزارشی منتشر شد که به عرضه‌ی این گوشی در بازارهای دیگر در آینده‌ای نزدیک اشاره کرده بود. نسخه‌ی بین‌المللی گلکسی آ۹ پرو (SM-A910F)، اخیرا گواهی Wi-Fi را دریافت کرده و به همین دلیل، زمان زیادی تا عرضه‌ی آن باقی نمانده است. امروز این گوشی، گواهی بلوتوث را دریافت کرده و به‌زودی، شاهد عرضه‌ی بین‌المللی آن خواهیم بود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

گلکسی آ۹ پرو، گواهی بلوتوث خود را دریافت کرده و به همین دلیل، عرضه‌ی بین‌المللی آن نزدیک است. چندی پیش، هر دو نسخه‌ی تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت، گواهی Wi-Fi را دریافت کرده بودند. این دستگاه، دارای یک صفحه‌نمایش Full HD شش اینچی سوپر آمولد، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۵۲ با چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است.

از دیگر مشخصات این گوشی، می‌توان به دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و سیستم‌عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو اشاره کرد. هنوز زمان عرضه نسخه‌ی بین‌المللی گلکسی آ۹ پرو معلوم نیست اما در هفته‌های آینده، باید شاهد عرضه‌ی رسمی آن باشیم.

منبع: ترنجی