مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سری X موتورولا همچنان ادامه دارد؛ داستان سری Z کاملا متفاوت است

هنگامی که موتورولا گوشی ماژولار سری Z خود را معرفی کرد، بسیاری از ما تصور می‌کردیم سری X دیگر به پایان خود رسیده است، اما ظاهرا این‌گونه نیست. وقتی از موتورولا در این باره سوال کردیم، پاسخ این شرکت جالب بود: “سری X کاملا متفاوت با سری Z است و تولید آن همچنان ادامه دارد.” این بدین معناست که ما در آینده شاهد گوشی‌های دیگری از سری X خواهیم بود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

پاسخ کامل موتورولا را با هم می‌خوانیم:

تولید سری X متوقف نشده است. گوشی موتو X Force نیز اخیرا معرفی شده و به بازارهای مختلفی ارائه شده است. هردو سری X و Z امکانات بسیار خوبی دارند اما داستان آنها کاملا متفاوت با یکدیگر است و سری Z تجربه جدیدی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند انتظارات مشتریان را در بخشهای خاص برآورده کند. کاربرانی که عاشق تکنولوژی هستند و به دنبال فناوری‌های نوین می‌گردند، می‌توانند موتو Z و موتو مادز را انتخاب کنند.

با وجود اینکه موتورولا روی سری Z بسیار سرمایه‌گذاری کرده و حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده است، اما سری X نیز همچنان به کار خود ادامه خواهد داد. ما احتمال می‌دهیم که موتورولا سری Z  را به عنوان پرچمدار خود در نظر گرفته و سری X را به عنوان سری میان‌رده خود برگزیند. سری Z می‌تواند امکانات و ماژول‌های موتو مادز را ارائه کند و سری X امکاناتی شبیه به گوشی‌های دیگر را درون خود دارد. شما درباره این موضوع چه نظری دارید؟ آیا انتخاب سری Z به عنوان پرچمدار تصمیم درستی است و یا اینکه شما همان سری X را ترجیح می‌دهید؟

منبع: ترنجی