مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ عرضه دست‌بندهای Gear Fit2 را آغاز کرد، با 180 دلار یک ساعت همه‌کاره داشته باشید

هفته پیش بود که سامسونگ دو ابزار پوشیدنی جدید و هوشمند را معرفی کرد. دست‌بند سلامتی Gear Fit2 و هدفون‌های بی‌سیم و هوشمند Gear Icon X دو محصولی بودند که بلافاصله پس از معرفی توسط سامسونگ توانستند طرفداران زیادی پیدا کنند. در حالی که هدفون‌ Gear Icon X قرار است در طی ماه‌های بعدی عرضه شود سامسونگ امروز با اعلام قیمت‌های رسمی از دست‌بند Gear Fit2 عرضه آنها را آغاز کرد.

این دو محصول می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای کسانی که به موسیقی و سلامتی خود اهمیت می‌دهند باشد. چرا که Gear Fit2 و Gear Icon X می‌توانند ضمن ردیابی و نمایش علائم سلامتی و حیاتی کاربران امکانات دیگری مثل پخش فایل‌های موسیقی و… را هم در اختیار آنها قرار دهند. سامسونگ امروز اعلام کرد که عرضه دست‌بند Gear Fit2 را در کشورهای آمریکا و کانادا و همچنین کشورهای قاره اروپا آغاز کرده است و در آینده‌ای نزدیک این محصول را به دیگر نقاط دنیا هم خواهد فرستاد. این کمپانی همچنین اعلام کرد که این دست‌بند در کشور آمریکا 180 دلار و در کشورهای اروپایی 223 دلار قیمت خواهد داشت.

Gear Fit2 نسبت به مدل پیشین خود با تغییرات زیادی روبرو شده است. نسل دوم از این محصولات دارای طراحی ارگونومیک تر، صفحه‌نمایش بهتر، سنسور GPS و همچنین قابلیت پخش موسیقی است. سامسونگ برای این دست‌بند هوشمند یک صفحه‌نمایش 1.5 اینچی Super AMOLED، تراشه Exynos 3250 با دو هسته پردازشی و با سرعت 1 گیگاهرتز، 512 مگابایت حافظه رم، 4 گیگابایت حافظه داخلی و باتری با ظرفیت 200 میلی‌‌آمپر ساعت را در نظر گرفته است. این دست‌بند همچنین امکان برقراری ارتباط با دستگاه‌های دیگر از طریق اتصال Wi-Fi و بلوتوث 4.2 را نیز داراست. سنسور اندازه‌گیری میزان ضربان قلب، شتاب سنج، فشارسنج و ژیروسکوپ از جمله سنسورهای موجود در این دستگاه هستند.

منبع: شهر سخت افزار