مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اولین گوشی پروژه تانگو، صفحه نمایشی 6.4 اینچی خواهد داشت

دی ماه سال گذشته بود که لنوو از همکاری با گوگل برای توسعه پروژه مشتری مدارانه تانگو خبر داد. انتظار می‌رود اولین دستگاه مبتنی بر این پروژه، اواخر این هفته در کنفرانس فناوری لنوو معرفی شود و اکنون نیز evleaks@ اطلاعات بیشتری از آن را در اختیار ما قرار داده است. 

ایوان بلاس در توییت خود گفته است که احتمالا نام این دستگاه، لنوو PHAB2 Pro خواهد بود و پیش‌بینی کرده است صفحه نمایش 6.4 اینچی QHD برای آن در نظر گرفته شده باشد. گوگل قبلا اعلام کرده بود که این دستگاه صفحه نمایشی کوچکتر از 6.5 اینچ خواهد داشت، بنابراین این شایعه می‌تواند درست باشد اما همین اندازه نیز کمی غیر معمول است و شاید عده زیادی از کاربران را دچار مشکل کند.

 

پروژه تانگو از مجموعه‌ای از حسگرها و دوربین‌ها استفاده می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد بلافاصله و بدون کمک GPS فضای پیش رو را ترسیم کرده و می‌تواند تجربه دنیای واقعی را در گوشی‌های همراه به ارمغان بیاورد. گوگل در نمونه اولیه مواردی همچون ترسیم فضای یک اتاق را نشان داد که می‌تواند هم برای مشتریان و هم برای کسانی که به طور حرفه‌ای در زمینه بازسازی، طراحی داخلی، نقشه‌کشی و معماری فعالیت می‌کنند، بسیار کاربردی باشد.

اولین گوشی از پروژه تانگو: احتمالا لنوو PHAB2 Pro با صفحه نمایش 6.4 اینچی QHD

ایوان بلاس (evleaks@) پنجم ژوئن 2016

این گوشی احتمالا زیر 500 دلار قیمت خواهد داشت و اگر اندازه بزرگ صفحه نمایش را فاکتور بگیریم، حدس می‌زنیم استقبال خوبی از آن شود و شاید هم این اندازه بزرگ برای پروژه تانگو ضروری باشد. ما تمامی اخبار مربوط به کنفرانس فناوری لنوو را پوشش خواهیم داد، پس برای آگاهی از اطلاعات PHAB2 Pro و دیگر محصولات لنوو ما را دنبال کنید!

منبع: ترنجی