مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

وان‌پلاس برای نخستین روز فروش پرچمدار خود، یک میلیون دستگاه آماده کرده است

وچا RQ که در زمینه بدست آوردن اطلاعات گوشی‌های چینی متخصص است، اطلاعاتی بدست آورده که نشان می‌دهد وان‌پلاس برای روز معرفی پرجمدار جدید خود یعنی وان‌پلاس 3 یک میلیون دستگاه را آماده فروش کرده و قصد دارد آنها را روز بعد از آن به مشتریان تحویل دهد. این تعداد برای تلفن هوشمندی در این سطح تقریبا منطقی است اما چندان هم ضروری نیست. پیش‌بینی می‌شود موجودی وان‌پلاس 3 خیلی زود تمام شده و از دسترس خارج شود که برای عاشقان این گوشی خبر خوبی نیست و آنها باید هرچه سریعتر وان‌پلاس 3 را سفارش دهند، البته این خبر برای شرکت چینی خوشایند است زبرا سود بیشتری عاید وان‌پلاس می‌شود.

وان‌پلاس 3 با طراحی فلزی، صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی، اسنپ‌دراگون 820 و مشخصات فوق‌العاده دیگر، نظر هر کسی را به خود جلب می‌کند و کاربران می‌توانند تمامی این امکانات را با قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی در اختیار داشته باشند. تقریبا همه می‌دانیم که این گوشی با کانفیگ‌ها و قیمت‌های متفاوت عرضه خواهد شد. به عنوان مثال، پیش‌بینی می‌شود قیمت پایه آن تقریبا 350 دلار باشد و نسخه‌ای که دارای رم 6 گیگابایتی است حدودا 426 دلار قیمت داشته باشد. گزارش‌ها نشان می‌دهد وان‌پلاس 3 قصد دارد با گوشی‌هایی مانند زد‌یو‌کی LeEco Le Max 2، Z2 Pro و هواوی آنر V8 رقابت کند که تمامی آنها مشخصاتی بسیار خوب و قیمتی مقرون به صرفه دارند و بنابراین پرچمدار وان‌پلاس کار سختی پیش رو خواهد داشت.

وان‌پلاس 3 قرار است 25 خرداد ماه به وسیله واقعیت مجازی رونمایی شود و کسانی که هدست واقعیت مجازی را در اختیار دارند می‌توانند از مراسم معرفی آن لذت ببرند، البته افرادی که به آن دسترسی ندارند نیز می‌توانند این رویداد را تماشا کنند. بی‌صبرانه منتظریم که این تاریخ فرا رسد و انتظار داریم وان‌پلاس دستگاهی قدرتمند و درخور جانشینی وان‌پلاس 2 را معرفی کند. نظر شما درباره پرچمدار جدید وان‌پلاس چیست؟

منبع: ترنجی