مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

تولید و فروش نکسوس 9 کاملا متوقف شد

طی سال های گذشته، گوگل با سری محصولات نکسوس، هم تلفن های هوشمند و هم تبلت های با کیفیتی ارائه می کرد که هر کدام در ابعاد مختلف، برطرف کننده نیاز بسیاری از کاربران بوده اند.

خانواده نکسوس در طول همه این سال ها بسیار رشد کردند ولی حالا گوگل به جای تبلت های سری نکسوس، Pixel C را دارد. گوگل ماه گذشته نکسوس 9 را از گوگل استور حذف کرد و امروز هم بالاخره تولیدکننده اصلی این دستگاه یعنی کمپانی اچ تی سی توقف تولید نکسوس 9 را تایید کرد.

طی یک ماه گذشته اما اچ تی سی به فروش نکسوس 9 ادامه می داد و این اتفاق تا همین امروز ادامه یافت اما به هر حال پایان اجتناب ناپذیری در انتظار این محصول بود و بالاخره اچ تی سی هم رسما فروش دستگاه را متوقف کرد.

با این حال، بسیاری از فروشندگان شخص ثالث هنوز به فروش دستگاه ادامه می دهند تا موجودی انبارهای شان به اتمام رسد و شاید تا چند ماه دیگر به سختی بتوان تبلت نکسوس 9 کاملا نو پیدا کرد.

در عوض، گوگل تبلت پیکسل سی را به عنوان جایگزین در نظر دارد و اگر می خواهید تبلت اندرویدی مخصوص گوگل را داشته باشید، گزینه ای جز پیکسل سی در انتظارتان نیست. فعلا خبری از تبلت های بعدی از سری نکسوس نیست و شاید گوگل برای همیشه تولید این خط از محصولات را پایان بخشیده باشد.

منبع: دیجیاتو