مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

«ایت» نوشته‌ی استیون کینگ سال آینده روی پرده می‌رود

فیلم «ایت» (It) که اقتباسی از رمانی با همین اسم نوشته‌ی «استیون کینگ» است، اواخر تابستان سال آینده روی پرده می‌رود. فیلم‌های برجسته‌ای مثل «رستگاری در شاوشنک» (The Shawshank Redemption)، «مسیر سبز» (The Green Mile) و «درخشش» (The Shining) همه برگرفته از رمان‌های کینگ هستند. بر اساس گزارش مجله‌ی «ورایتی» (Variety) فیلم‌برداری این فیلم که ممکن است در دو قسمت پخش شود، تابستان امسال شروع می‌شود. ابتدا قرار بود «کری فوکوناگا» کارگردان فیلم موفق «جانوران بدون کشور» (Beasts of No Nation)، کارگردانی فیلم را به عهده بگیرد. اما بنا به دلایلی نشد. حالا «آندره موسیتی» (Andrés Muscietti) کارگردان فیلم ترسناک «ماما» محصول 2013، هدایت فیلم را به عهده گرفته است.

«ایت» داستان گروهی از دوستان است که به «کلوب بازنده‌ها» معروفند و همه با هم با موجود شریر “ایت” پس از این که به شکل دلقک رقصان پنی‌وایز (Pennywise the Dancing Clown) ظاهر می‌شود، روبه‌رو می‌شوند. طرفداران سینمای ترس به لطف سریال دو قسمتی با نام «ایت» محصول سال 1990 آشنایی دارند. در این سریال کوتاه «تیم کری» (Tim Curry) نقش پنی‌وایز را ایفا می‌کرد.

«ویل پولتر» جوان، بازیگر فیلم «بازگشته» (The Revenant) قرار بود برای این اقتباس نقش دلقک را بازی کند، اما شایعات می‌گویند عقب کشیده. شاید خیلی‌ها دوست داشته باشند شرکت فیلم‌سازی «برادران وارنر» (Warner Bros)، پنی‌وایز قدیمی«تیم کری» را برای نقش دلقک انتخاب کند.

منبع: دیجی کالامگ