مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

بنیان‌گذار استودیوی بایوور: بازی Mass Effect: Andromeda فوق‌العاده است

پس از اینکه چندی پیش طراح هنری استودیو‌های بازیسازی بایوور از بازی Mass Effect: Andromeda تعریف و تمجید کرده بود، این بار هم نوبت به بنیان‌گذار بایوور رسیده تا این بازی را «فوق‌العاده» معرفی کند.

پس از پایان سه‌گانه بسیار محبوب Mass Effect با حضور شخصیت اصلی «فرمانده شپرد»، استودیوی Bioware این سری را فراموش نکرد و از Mass Effect: Andromeda در مراسم E3 2015 رسما رونمایی کرد که قرار است شخصیتی جدید و حس و حالی نسبتا متفاوت نسبت به سه‌گانه اصلی داشته باشد. با این حال اخیرا گرگ زسچاک، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی بایوور که در سال ۲۰۱۲ بازنشست شد، اعلام کرده که سازندگان مسیر درستی را در مورد این بازی در پیش گرفته‌اند:

به نظر من طرفداران باید در مورد کیفیت بازی Mass Effect: Andromeda مطمئن باشند؛ چرا که تیم کاربلدی در حال ساخت بازی است و حتی تعداد زیادی از سازندگان سابقه کار روی نسخه‌های قبلی سری مس افکت را هم دارند. البته می‌دانم که نگرانی‌هایی از جانب طرفداران وجود دارد که بیشتر در مورد متفاوت بودن این نسخه نسبت به بازی‌های قبلی است، ولی اطمینان دارم چیزی که سازندگان در نظر دارند، نتیجه‌ای فوق‌العاده خواهد داشت.

بازی مس افکت آندرومدا اولین بار در سال ۲۰۱۲ و زمانی که زسچاک و رِی موزیکا(یکی دیگر از بنیان‌گذاران بایوور) این استودیو را ترک کردند، تایید شد. زسچاک اعلام کرده به غیر از آن زمان که توانسته این بازی را در مراحل اولیه ساخت ببیند، دیگر نتوانسته از نزدیک نگاهی به بازی داشته باشد. با این حال وی بسیار هیجان‌زده است؛ چرا که برای اولین بار می‌تواند Mass Effect‌ای را تجربه کند که اطلاعاتی از داستان و جزییاتش ندارد:

من واقعا هیجان خیلی زیادی برای تجربه این بازی مثل یک مشتری معمولی دارم. بهترین مزیت جدا شدن از بایوور این است که می‌توانم بازی‌های این استودیو را بدون اینکه چیزی در موردشان بدانم بازی کنم. ولی همواره به اعضای این استودیو اطمینان دارم و می‌دانم که نتیجه کارشان عالی خواهد بود.

به هر حال پس از عرضه Mass Effect 3 در سال ۲۰۱۲، طرفداران زیادی در انتظار آندرومدا هستند که چندی پیش تا سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد. این بازی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد و انتشار آن هم برعهده الکترونیک آرتس است. اخیرا هم جزییاتی از داستان و ویدیویی منتسب به گیم‌پلی Mass Effect: Andromeda فاش شدند.

منبع: زومجی